نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: توصیه امام خمینی(ره) به حفظ وحدت و انسجام اسلامی مهم ترین بخش وصیت نامه ایشان می باشد.

شهاب الدین بی مقدار در گفت‌و‌گو با ایسنا، منطقه آذربایجان‌شرقی ضمن تسلیت فرا رسیدن سالروز ارتحال امام خمینی(ره) اظهار کرد: توکل قوی به خدا، انتخاب راه درست و استقامت در این راه جزو بارزترین ویژگی‌های امام خمینی(ره) بود که با تکیه بر این ویژگی‌ها توانستند مردم را متحد کرده و تحولی بزرگ با عنوان انقلاب اسلامی ایران را رقم بزنند‌ .

وی افزود: امام خمینی(ره) با سلاح ایمان قلبی به خدا توانست قلوب مردم مسلمان ایران را به سوی خود جذب کرده و به پیروزی برسد.

وی توصیه امام خمینی(ره) به وحدت و انسجام اسلامی را مهم ترین بخش وصیت نامه ایشان دانست و تاکید کرد: باید با مصمم‌تر و بهتر از این وضیت نامه ایشان در جامعه اجرا شود.

بی مقدار ادامه داد: اگر تمامی بخش‌های وصیت نامه امام خمینی(ره) در جامعه و توسط مسئولان اجرایی می‌شد دیگر هیچ انحرافی در جامعه باقی نمی ماند.

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی افزود: روزمرگی باعث غفلت مردم و مسئولان از این گنج بزرگ شده است و در حال حاضر بیشتر به شکل آن بها داده می‌شود تا محتوای آن.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.