نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با بیان اینکه به وضعیت امنیتی، صنعتی، اقتصادی و ... استان اشراف کامل دارم، تاکید کرد: با رعایت اولویت‌ها، تمام تلاش خود را برای حل مشکلات به کار می‌بندم.
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، آیت الله محمد علی آل هاشم در جلسه ی معارفه  امام جمعه تبریز و در جلسه شورای اداری استان اظهار کرد: سعی خواهم کرد تا با تکیه بر سوابق و تجارب کاری خود و با رعایت اولویت های کاری، در راستای حل مشکلاتی که در حیطه ی وظایف من است، تا حد توان تلاش کنم.
وی افزود: تقویت ارزش‌های انقلاب به ویژه در میان جوانان انقلابی نیز یکی از محورهای اصلی برنامه های اینجانب است و در این میان از خدمات ارزنده ی آیت الله مجتهد شبستری نیز قدردانی می کنم.
وی با ارائه ی برخی آمار از استان گفت: استان ما حدود 235 کیلومتر مرز مشترک با جمهوری آذربایجان دارد که دروازه ی ارتباطی کشور با کشورهای حوزه ی قفقاز محسوب می شود.
آیت الله آل هاشم عنوان کرد: فرودگاه بین المللی تبریز به صورت روزانه و مستمر در تعامل با چندین کشور است و این استان 44 بخش، 62شهر، 142 دهستان، 3076 آبادی و 21شهرستان دارد.
وی خاطرنشان کرد: همچنین تبریز دارای یک میلیون و 223 هزار خانوار است که 42 درصد جمعیت استان را تشکیل می دهند.
وی گفت: می توانیم از فرصت های موجود در ارمنستان و ترکیه به خوبی بهره مند شویم و گام های مثبتی در راستای پیشرفت استان برداریم.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.