استاندار آذربایجان شرقی تاکید کرد: مردم تبریز بی صبرانه مشتاق سفر رهبر معظم انقلاب به تبریز هستند.
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان‌شرقی، اسماعیل جبارزاده، در نشست شورای اداری استان با بیان اینکه استان ما در دفاع از ارزش های دینی و انقلاب اسلامی شهره ی همگان است، گفت: ما هرگز یاد و خاطره ی سفر رهبر معظم انقلاب به تبریز، در روز پنجم مرداد ماه را فراموش نکرده ایم و مردم آذربایجان شرقی عاشقانه دوست دارند تا بار دیگر رهبر معظم انقلاب را از نزدیک ببینند و چه خوش است که این سفر مقارن با نصب امام جمعه ی جدید در این شهر باشد.
وی افزود: هدف از برگزاری این جلسه قدردانی از زحمات آیت الله مجتهد شبستری و آرزوی سلامتی برای ایشان است که 22 سال توفیق خدمت در تبریز را داشتند و همچنین معارفه ی آیت الله آل هاشم، فرزندی از سلاله ی حضرت زهرا (س) است که رنگ و بوی لشکریان خدا را دارد.
وی با ابراز خوشحالی از مقارن شدن معارفه ی امام جمعه ی جدید تبریز با اولین جمعه ی ماه مبارک رمضان  گفت: بسیار خوشحال هستیم که در چنین ایام مبارکی میزبان مهمانان بزرگ و گرانقدری از تهران و استان هستیم.
جبارزاده عنوان کرد: وحدت، هماهنگی و همدلی در بین مردم و مسئولان استان ما حاکم است و استان ما استانی برتر از نظر امنیت محسوب می شود که این امنیت را مدیوت نیروهای مسلح، نیروی انتظامی، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، اطلاعات و مردم هستیم که همواره یار و یاور ما در تامین این امنیت هستند.
وی عنوان کرد: مردم آذربایجان شرقی مشتاقانه تابع فرمایشات رهبر و ولایت هستند که حضور و هجوم آنان در پای صندوق های رای در انتخابات، خود مزید بر علت است. ما در این انتخابات به معنای واقعی کلمه شرمنده ی مردم شدیم.
وی گفت: همه ی مسئولان با تمهید امکانات بیشتر سعی دارند تا حضور بیش از 70 درصدی در انتخابات بعدی را به مرحله ی تحقق درآورند.
وی گفت: بر اساس همت مسئولان 1584 واحد تولیدی در این استان تامین مالی شد که 562واحد آن از طریق سیستم بانکی تامین شد. همچنین مشکل مالی 59 واحد تولیدی نیز حل شده و 332 کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید برگزار شده است.
وی تاکید کرد: تحقق و عملیاتی شدن اهداف در سطح ملی و برش استانی در سال گذشته از دیگر دستاوردهای استان ما بود که گزارش تام آن در سند توسعه ی استان ارائه شده است.
استاندار آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: آسیب های اجتماعی یکی از مهم ترین دغدغه های رهبری است و در استانی که ده ها هزار نفر مبتلا به مشکلاتی همچون اعتیاد بودند، این مشکل تا حد زیادی حل شده و آذربایجان شرقی اکنون استانی بدون معتاد متجاهر و بدون گدا محسوب می شود.
وی با اشاره به معضل بیکاری در استان گفت: با همت بخش خصوصی 40 هزار شغل در سال گذشته در استان ایجاد شد و امید است در سال جاری عملکرد بهتری داشته باشیم.
 
وی خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی آذربایجان شرقی از بین 31 واحد کشوری مقام نخست را کسب کرده و پایگاه شکاری شهید فکوری تبریز به عنوان یگان برتر انتخاب شده است.
استاندار آذربایجان شرقی، بیان کرد: دستگاه قضایی نیز در حمایت از واحدهای تولیدی همراه دولت بوده و 28 واحد تولیدی که دچار مشکل بودند، با همت روسای دادگستری در راستای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی اقدام و مشکلات تا حد زیادی مهار شد.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.