به گزارش ایرنا، حجت الاسلام حمید محمدی راد در خطبه های نماز جمعه مراغه افزود: ایشان تاریخ جعلی 2 هزار و 500 ساله شاهنشاهی و نظام استکبار را تغییر داد و فرهنگ ظلم ستیزی و استکبار ستیزی را گسترش داد.
وی ادامه داد: شعار ' مرگ بر آمریکا' که از نهضت انقلاب اسلامی نشات گرفته و به واسطه مجاهدت و استکبارستیزی امام راحل به وجود آمده بود، اکنون فرهنگ ظلم ستیزی را در دنیا ایجاد کرده است.
وی اضافه کرد: امام خمینی (ره) با تحمل زحمات، زندانی شدن ها و تبعیدها، در راه رسیدن به هدف متعالی خود و آحاد ملت ایران که همان نظام و انقلاب اسلامی بود، گام بر داشت.
خطیب جمعه مراغه گفت: هدف امام راحل در برپایی نظام و انقلاب اسلامی، استکبار ستیزی، ظلم ستیزی، استقلال طلبی و‌آزادی خواهی بود و به این اهداف ایمان و اعتقاد راسخ داشت.
حجت الاسلام محمدی راد افزود: امام به پشتیبانی ملت بزرگ و ولایتمدار ایران اسلامی، معادلات و تاریخ معاصر را تغییر داد و استکبار ستیزی را به همگان آموخت.
وی با اشاره به سالروز انتخاب رهبر انقلاب توسط خبرگان رهبری به عنوان جانشین امام راحل در 14 خرداد 68 ادامه داد: در این روز ایشان به عنوان خلف برحق بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی انتخاب شدند و این انتخاب توفیق و الهامی الهی بر دل خبرگان رهبری بود.
وی اضافه کرد: آثار درخشان انتخاب رهبر معظم انقلاب به عنوان انسانی وارسته اکنون در جامعه اسلامی به وضوح دیده می شود.
وی گفت: رهبر انقلاب در 28 سال پس از انتخابشان به عنوان رهبری نظام اسلامی، کشتی انقلاب را هدایت کرده، نظام و کشور را در برابر بحران های خطیر نجات داده و دشمنان اسلام و انقلاب را مایوس کرده اند.
شهرستان مراغه با حدود 250 هزار نفر جمعیت در 127 کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی واقع است.
خبرنگار: ابراهیم مطلوبی**انتشار:عیسی عطاپور**
3077/7487
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.