حجت الاسلام علی مصائبی روز چهارشنبه در نشست توجیهی و هم اندیشی با مبلغان اعزامی در طرح خیمه‌های معرفت ضیافت الهی در محل آستان مقدس سیدحمزه (ع) تبریز، به موقوفه ربع رشیدی با بیش از سه هزار هکتار که در اختیار دستگاه های مختلف است اشاره کرد و افزود: وقتی این مساله با دستگاه های مربوطه بحث شد آنها تعجب کردند که مگر می شود اینجا موقوفه باشد.
وی، از روحانیون و مبلغین حاضر در این نشست خواست در بحث های تبلیغی احکام وقف را مطرح نمایند تا مردم بدانند اگر یک نفر در ملک وقفی بنشیند بدون اذن متولی تکلیفش چیست، چون مردم متدین هستند و این مسائل برایشان مهم است.
وی ادامه داد: وقف یک چشمه جاری است که فانی را به باقی تبدیل می‌کند و باقیات صالحاتی برای انسان است.
مصائبی با بیان اینکه مبلغان اعزامی در خیمه‌های معرفت امامزادگان شاخص شهرستان، مساجد، منابر حسینه‌ها و پارک‌ها به فعالیت می‌پردازند، اظهار کرد: هدف از این نشست تبادل افکار با مبلغان دینی و مذهبی در این خیمه‌ها است تا بتوانیم با همدلی و همکاری بیشترین بهره در این ماه را ببریم.
وی ادامه داد: از تمامی مبلغان و روحانیون اعزامی به خیمه‌های معرفت در مکان‌های مشخص می‌خواهیم حضور موثر و منظم در این برنامه داشته باشند.
مصائبی افزود: با توجه به اینکه دغدغه اصلی مبلغان دینی، تبلیغ است پس از این فرصت بهره جسته و نقش کلیدی روحانیت را ایفا کنیم و این برنامه صرفا جهت رفع تکلیف و تهیه گزارش کار نباشد.
خبرنگار: سیدیحیی مرتضائی **انتشاردهنده: محمد عزیزی راد
3038/518
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.