به گزارش ایرنا، ظفر محمدی روز چهارشنبه در نشست خبری در جمع خبرنگاران افزود: با توجه به برگزاری مکانیزه انتخابات شورای اسلامی شهر در مراغه، افزایش زمان اخذ رای در شعب می توانست موجب افزایش چشمگیر مشارکت مردم در ساعات پایانی شود.
وی ادامه داد: مشارکت این شهرستان با توجه به برگزاری سه انتخابات حساس ریاست جمهوری، میان دوره ای مجلس و نیز شوراهای اسلامی شهر، چشمگیر و قابل تحسین بود.
وی با بیان اینکه اجرا و نظارت بر انتخابات در این شهرستان به بهترین شکل برگزار شد اضافه کرد: انتخابات برگزار شده در این شهرستان بدون حاشیه و با حضور تمامی اقشار و سلایق مختلف انجام شد.
وی با تبریک انتخاب حسن روحانی به عنوان رئیس جمهوری دوازدهم گفت: رئیس جمهوری منتخب، رئیس جمهوری همه مردم ایران است و همه باید برای موفقیت و پیشرفت روز افزون کشور تلاش کنیم.
محمدی افزود: افزایش آرا دولت تدبیر و امید در این دوره از انتخابات نسبت به دوره گذشته، نشان دهنده رای مثبت مردم به عملکرد دولت است.
وی با اشاره به برگزاری انتخابات میان دوره ای مجلس در حوزه مراغه و عجب شیر ادامه داد: انتخاب علی جلیلی به عنوان منتخب مردم به واسطه همدلی و وفاق مردم به وجود آمد و این امر نشان از نقش مشارکت مردم در انتخابات است.
وی همچنین با اشاره برگزاری پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهرمراغه اضافه کرد: در این انتخابات نیز از مجموع 94 نامزد، هفت عضو اصلی که پنج نفر از آنها سابقه حضور در شورای اسلامی شهر را دارند با کسب بیشترین آرا به عنوان اعضای دوره پنجم شورا شهر مراغه انتخاب شدند.
وی با بیان اینکه با توجه به اعلام وزارت کشور صحت انتخابات ریاست جمهوری در کل کشور و این شهرستان تایید شده است گفت: هم اکنون نیز انتخابات میان دوره ای مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه مراغه و عجب شیر و نیز پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر مراغه و خداجو توسط هیات نظارت تایید شده و در روزهای آینده از سوی شورای نگهبان بررسی و اعلام نظر خواهد شد.
وی افزود: انتخابات برگزار شده در این شهرستان و حوزه انتخابیه مراغه و عجب شیر سالم ترین انتخابات برگزار شده در سال های اخیر بود.
شهرستان مراغه با حدود 250 هزار نفر جمعیت در 127 کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی واقع است.
خبرنگار: ابراهیم مطلوبی**انتشار:عیسی عطاپور**
3077/7487
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.