به گزارش روز دوشنبه ایرنا به نقل از سایت باشگاه تراکتور سازی، مهدی کیانی در مورد حاشیه ها و اخبار روزهای اخیر پیرامون تغییر مالکیت باشگاه تراکتورسازی خاطرنشان کرد: از شنیدن این خبرها ناراحت می شویم چون معلوم است که اتفاق خاصی رخ نمی دهد.
وی گفت: ما کار خودمان را انجام می دهیم اما هواداران با این خبرها نگران می شوند.
وی ادامه داد: مدیرعامل و مسئولان باشگاه در این شرایط سخت مشغول حل مشکلات هستند و برای ساختن تیمی قدرتمند در فصل آینده تلاش می کنند اما این حاشیه سازی ها آرامش را از آجورلو و دیگر اعضای تیم گرفته است. کیانی گفت: کسی که تراکتورسازی را واقعا دوست داشته باشد آرامش این تیم را به هم نمی زند.
وی در خصوص توافق مالی با باشگاه اظها کرد: خوشحالم که یک سال دیگر در خدمت باشگاه محبوب تراکتورسازی هستم و امیدوارم فصل خوب و موفقی در پیش داشته باشیم.
کیانی گفت: من همان مبلغ قرارداد فصل گذشته را امضاء کردم چون هدفی به جز کمک به تیم ندارم.
وی فزود: بقیه بچه ها هم به طور قطع با جان و دل اینجا می مانند و می خواهند به تیم کمک کنند.
کاپیتان تراکتورسازی در مورد حضور یحیی گل محمدی به عنوان سرمربی این باشگاه اظهارکرد: آقا یحیی انسان بسیار خوب و دوست داشتنی است و از نظر مربیگری هم کارنامه خوب و موفقی دارد.
وی گفت: به طور قطع یک مربی با دانش و جوانی مثل آقای گل محمدی می تواند به تیم کمک کند و در تراکتورسازی موفق باشد.
کاپیتان تراکتورسازی تبریز گفت: من از هوادارانمان خواهش می کنم با تمام وجود از تیم حمایت کنند و بدانند تراکتور با حمایت آنها موفق خواهد شد.
مهدی کیانی با اشاره به نگرانی های هواداران و محرومیت تراکتورسازی از فصل نقل و انتقالات گفت: هواداران عاشق این تیم هستند اما باید بگویم جای نگرانی نیست چون آقای گل محمدی مربی بسیار خوبی است و کار خودش را بلد است و اکثر بازیکنان هم دلشان با تیم است و می خواهند در اینجا بمانند پس در این بخش هم دچار مشکل نمی شویم.
وی با اشاره به اینکه در نقل و انتقالات نیم فصل می توانیم بازیکنان جدیدی جذب کنیم، گفت: در این شرایط می توانیم مدعی قهرمانی باشیم.
وی در پایان ادامه داد: همه ما با تمام وجود در کنار تیم محبوبمان خواهیم بود و برای سربلندی تراکتورسازی تلاش می کنیم. از هواداران هم درخواست می کنم مثل همیشه با تمام قدرت کنار ما باشند و از تیم حمایت کنند تا با آرامش وارد فصل جدید مسابقات لیگ و حتی رقابت های آسیایی بشویم.
بر اساس این گزارش ناصر شفق مدیرعامل پیشین تراکتورسازی بر اساس مدارکی که به فدراسیون فوتبال ارائه کرده مدعی مالکیت این باشگاه شده و حال قرار است سپاه هم مدارک مالکیت بر این تیم را ارائه کند.
تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در فصل گذشته در جایگاه سوم جدول لیگ برتر قرار گرفت.
خبرنگار: آب بسته ** انتشار: انصاری
/3071/9853
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.