به گزارش خبرآنلاین از تبریز، جلال شمع سوزان گفت: برنامه های مستمر نمایشنامه خوانی خانه هنرمندان تبریز (خانه ختایی) طبق روال سابق ادامه خواهد یافت.
وی با اشاره به پیشینه پرافتخار و درخشان نمایشی تبریز و جایگاه این هنر در زندگی مردم این منطقه، یادآور شد: با توجه به اجرای برخی نمایشهای پر مخاطب در خانه تئاتر تبریز و اجرای برخی نمایشنامه خوانی ها در رستورانها و کافی شاپهای سطح شهر، خانه هنرمندان تبریز به عنوان مجموعه ای عمومی و وابسته به شهرداری با همکاری جمعی از هنرمندان تئاتر کشور اقدام به برگزاری جلسات نمایشنامه خوانی کرد.
شمع سوزان خاطرنشان کرد: جمعی از هنرمندان فعال شهر تبریز زیر نظر سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تبریز تصمیم گرفتند با برگزاری برنامه های نمایشنامه خوانی در این مجموعه ضمن ایجاد بستری مناسب برای معرفی هنرمندان جوان و هنرجویان و کسب تجربه های نو در کنار پیشکسوتان حوزه تئاتر به هنر نمایش و بخصوص نمایشنامه خوانی در تبریز رونق بخشند.
مدیر خانه هنرمندان تبریز گفت: این اقدام با استقبال بالای مردم تبریز، علاقمندان به تئاتر و هنرمندان هنرهای نمایشی مواجه شده بطوریکه با ادامه این روند و همچنین ارتقا کیفیت آثار و حضور بزرگان تئاتر در کنار جوانترها برنامه های نمایشنامه خوانی در ایام ماه مبارک رمضان نیز ادامه خواهد یافت.
براساس این گزارش، کمیته برگزاری نمایشنامه خوانی خانه هنرمندان تبریز تقویم اجرایی ایام ماه مبارک رمضان را به این ترتیب اعلام کرد:
چهارشنبه ۱۰خرداد: «فیلادلفیا، مهم نیست» نویسنده: «دیوید آیوز» کارگردان: سعید سرشار
پنج شنبه ۱۱خرداد: «فیلادلفیا ، مهم نیست» نویسنده: «دیوید آیوز» کارگردان: سعید سرشار
چهارشنبه ۱۷خرداد: «کمدی نسیان» نویسنده: «محمد رمضانی» کارگردان: شهاب الدین رمضانی
پنچ شنبه۱۸ خرداد: «کمدی نسیان» نویسنده: «محمد رمضانی» کارگردان: شهاب الدین رمضانی
چهارشنبه۳۱خرداد: «پرسشنامه» نویسنده: «ابراهیم مکی» کارگردان:امین حاجی اکبری
پنج شنبه ۱تیر: «پرسشنامه» نویسنده: «ابراهیم مکی» کارگردان:امین حاجی اکبری
دوشنبه۵تیر( ویژه عید فطر): «سرگذشت عجیب خانم دبیری» نویسنده: «محمد چرمشیر» کارگردان: سیامک افسایی
سه شنبه ۶ تیر( ویژه عید فطر) «سرگذشت عجیب خانم دبیری» نویسنده: «محمد چرمشیر» کارگردان: سیامک افسایی
گفتنی است، براساس برنامه اعلام شده تمامی اجراهای نمایشنامه خوانی راس ساعت ۱۸ تاریخ مذکور آغاز خواهد شد، علاقمندان می توانند نسبت به خرید بلیط از طریق سایت ebilit.com اقدام کنند.

 

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 661082
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.