مهرداد خوشکار مقدم: برخی از محافل ناکام انتخابات اخیر شورای شهر تبریز، به جای پذیرش آرای مردم، با طرح ادعاهایی چون تقلب و تخلفات گسترده، شبهه افکنی و سمپاشی را در دستور کار خود قرار داده و قصد دارند شیرینی این انتخابات را برای شهروندان تلخ نمایند.

این عده که در شوک نتیجه ی آرای مردم به سر می برند، در ابتدا با طرح ادعای تخلف و تقلب خواستار بازشماری آرای صندوق های شورای شهر تبریز شدند که به دنبال عدم ارائه مستندات قانونی، کذب بودن ادعای آنان ثابت شد.

با این اوصاف اما افراد منتسب به محافل شکست خورده با استفاده از فضای مجازی و شبکه های اجتماعی ویدئوهایی منتشر کرده و در آن نسبت به صحت انخابات ابراز تردید و تشکیک می نمایند.

به گفته یکی از اعضای هیئت نظارت تبریز، ادعاهای مطرح شده ناشی از اطلاعات ناقص افراد مصاحبه کننده بوده و هیئت نظارت با اشرافیت کامل به همه موضوعات مرتبط با برگزاری انتخابات ماموریت های قانونی خود را انجام می دهد.

وی ادامه داد: با بررسی های صورت گرفته در خصوص ویدئوی منتشر شده و تشخیص وابستگی فرد مصاحبه شونده با یکی از کاندیداهای شکست خورده مراحل قانونی برخورد با فرد خاطی آغاز می شود.

به گفته این عضو هیئت نظارت، تمامی صورتجلسه های هیئت نظارت به طور مجزا تجمیع و تطبیق شده ولی تغییر قابل ملاحظه‌ای صورت نگرفت.

این عضو هیئت نظارت، تاکید کرد: پیشنهاد می کنم نامزدهایی که رای نیاورده اند حلاوت و شیرینی پیروزی ملت ایران در انتخابات را تلخ نکرده و با استفاده از مجاری قانونی اعتراضات خود را پیگیری کنند.

***

حال سئوال اینجاست: اگر چنین اقدام غیرقانونی از سوی محافل اصلاح طلب صورت می گرفت چه برخوردی در پی داشت؟

 

 

46

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 660335
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.