فرماندار هریس گفت: برای احداث و نوسازی مدارس فرسوده و آسیب دیده از زلزله ارسباران در سال 91 روستایی این شهرستان بیش از 35 میلیارد ریال اعتبار نیاز می‌باشد.

به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان‌شرقی، صابر تقویمی در جلسه شورای آموزش و پرورش هریس همچنین از وجود پنج مدرسه روستایی مستقر در کانکس خبر داد و افزود: نقش خیرین برای ساخت و تجهیز مدارس روستایی و شهری این شهرستان را بسیار تأثیرگذار عنوان کرد.

وی به ساماندهی و تجهیز فضاهای آموزشی در این شهرستان نیز اشاره کرد و افزود: اولویت اصلی آموزش و پرورش در سال آتی تحصیلی ایجاد فضاهای مناسب و ساماندهی فضاهای آموزشی منطبق با نیازهای اموزشی شهرستان و مدیریت اصولی و اساسی این فضاها و نیروهای انسانی می باشد.

تقویمی به فرارسیدن اوقات فراغت دانش آموزان نیز اشاره کرد و گفت: در اوقات فراغت باید برنامه‌های متنوعی در زمینه‌های فرهنگی، ورزشی، هنری و آموزشی برای دانش آموزان فراهم شود تا آنان  ضمن تفریح و شادی به حرفه آموزی در رشته های آموزش فنی و حرفه ای نیز اشتیاق پیدا کند.

در ادامه این جلسه امام جمعه هریس به تعامل و همکاری بیشتر مرکز آموزش فنی و حرفه ای با آموزش و پرورش اشاره کرد و افزود: این تعامل می تواند نقش مهمی در حرفه آموزی دانش آموزان داشته باشد.

حجت الاسلام قهرمان احمدی گفت: یکی از راهکارهای پرکردن اوقات فراغت دانش آموزان،  برگزاری کلاس‌های آموزش فنی‌وحرفه‌ای در مراکز آموزش فنی حرفه‌ای است.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.