به گزارش خبرآنلاین، محمدصادق پورمهدی در دیدار با عوامل اجرای این دوره از نمایشگاه افرود: صنعت مسکن و ساختمان در عرصه اقتصادی همچنین در حوزه کسب و کار کشور، سهم قابل توجه در امر اشتغالزایی دارد.

وی در ادامه با اشاره به برگزاری دومین نمایشگاه بین المللی املاک، مستغلات و سرمایه گذاری در تبریز، جذب سرمایه گذاری در پروژه های صنعت ساختمان را عامل رونق و بهبود بازار این صنعت و نهایتا تحرک و فعال شدن بخش های مختلف بازار اقتصادی در کشور برشمرده و ایجاد فرصت های مناسب به منظور معرفی فعالیت ها و اقدامات صورت گرفته توسط اشخاص و شرکت های فعال در زمینه ساخت و ساز، فروش و مشاوره حقوقی را ضروری دانست.

این گزارش حاکی است، دومین نمایشگاه بین المللی املاک، مستغلات و سرمایه گذاری، این نمایشگاه بین المللی به همت شرکت بازرگانی کارماندگار ناب آذربایجان (کارمانا) در یک سالن و 66 غرفه ترتیب می یابد.

این گزارش می افزاید،  تاکید بر نقش تاثیرگذار و انکار ناپذیر مسکن در معیشت افراد و اهمیت سرمایه گذاری و توجه به آن در جهت توسعه اقتصادی و  رفاه اجتماعی کشور،  معرفی توانمندی های مهندسی و اجرایی فعالان عرصه ساختمان از جمله طراحان، مجریان پروژه های ساختمانی و مشاوران و فراهم سازی بستر تعاملی کارساز با مشارکت انبوه سازان، تعاونی ها و صندوق های مسکن، شرکت های سرمایه گذاری و تامین کنندگان منابع مالی داخلی و خارجی و برپایی میزهای مذاکره از جمله اهداف این دوره از نمایشگاه است.

همچنین کارشناسی و مطالعه چالش های پیش رو در ساخت و تولید ساختمان با برگزاری نشست های همزمان با حضور مدیران، مسئولان و دست اندرکاران صنعت ساختمان،    معرفی ظرفیت های سرمایه گذاری در بخش املاک و پروژه های ساختمانی جهت جذب و هدایت سرمایه های داخلی و خارجی،  معرفی روش ها و قوانین خرید، فروش و سرمایه گذاری در بخش املاک و عرضه و معرفی انواع دستاوردهای نرم افزاری و سخت افزاری در زمینه های طراحی ، تولید و فروش محصولات صنعت ساختمان و املاک از دیگر اهداف برگزاری دومین نمایشگاه بین المللی املاک، مستغلات و سرمایه گذاری در تبریز است.

گزارش فوق می افزاید، دومین نمایشگاه بین المللی املاک، مستغلات و سرمایه گذاری با حضور شرکت های معتبر داخلی و خارجی 4 لغایت 7 مرداد ماه امسال در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تبریز برگزار می شود.

 

46

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 658541
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.