سردار عزت الله جعفری روز شنبه در جمع نیروهای مسلح مستقر در شهرستان آذرشهر، افزود: دولتمردان امریکا برای گسترش خوی استعمارگری خود در منطقه از حامیان و نوکران خود در عربستان استفاده می کنند، اما این حکومت های دست نشانده عاقبتی بهتر از صدام نخواهند داشت.
وی اظهار کرد: رژیم آل سعودی از سرنوشت صدام عبرت بگیرد و زیاد دلخوش به این رفت و آمدهای امریکایی ها نباشند.
جعفری با بیان اینکه با ایمان، اراده و ولایت مداری می توان در برابر امریکا ایستاد و پیروز میدان شد، گفت: علت اصلی پیروزی ایران اسلامی در دوران دفاع مقدس همین ایمان و اراده خلل ناپذیر و تبعیت از ولایت مطلقه فقیه بود.
وی، دوران هشت سال دفاع مقدس را برگ زرینی در تاریخ ایران دانست و گفت: دشمنان انقلاب اسلامی همانند جنگ احزاب در صدر اسلام، همه همت و تلاش خود را معطوف به نابودی انقلاب کرده اند اما به درایت مقام معظم رهبری و بصیرت مردم همواره ناکام مانده اند.
مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس آذربایجان شرقی با بیان اینکه نفرت از امریکا باید با پوست و گوشت رهروان شهدا آمیخته باشد، افزود: شهدا برای اعتلای اسلام ناب محمدی (ص) جانفشانی کردند و اگر ما پیروان واقعی شهدا هستیم باید نفرت از امریکا را در تمامی رفتارهای خود مد نظر قرار دهیم.
جعفری، تلاش امریکائی ها را حاکم کردن اسلام سکولار در ایران بیان و اظهار کرد: آنها به دنبال اسلامی هستند که تهی از هر گونه استکبارستیزی باشد.
3038/6183 انتشار دهنده: محمد رستگار
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.