به گزارش ایرنا، حجت الاسلام قهرمان احمدی در خطبه های نماز جمعه این شهرستان افزود: حضور پرشور مردم ثبتت یک برگ درخشان دیگر از تثبیت نظام مردم سالاری در جمهوری اسلامی ایران و بنا به بیانات رهبری هر رای در انتخابات رایی برای نظام اسلامی و رایی برای حفظ کشور و تداوم پیشرفت نظام است.
وی به بیانات رهبر معظم انقلاب بعد از انتخابات اشاره و اظهار کرد: معظم له از همه خواستند به اتحاد و اتفاق عمومی بیاندیشند چون بی شک عامل مهم استحکام و اقتدار ملی است و همه ما باید در جهت پیشبرد اهداف مقدس نظام جمهوری اسلامی ایران تمام همت و تلاش خود را بکار گیریم.
امام جمعه هریس از رئیس جمهوری و دولتمردان خواست کار و تلاش پرانگیزه، اندیشیده و جوانانه را برای برطرف کردن مشکلات کشور در پیش گیرند و لحظه ای از این خط مستقیم غفلت نکنند.
حجت الاسلام احمدی همچنین با اشاره به سفر رییس جمهوری آمریکا به عربستان و فلسطین اشغالی یادآوری کرد: ترامپ می خواهد با پول مسلمین به عربستان اسلحه بفروشد و با همان اسلحه مسلمانان را در اکثر نقاط کشورهای اسلامی سرکوب کند و دیگر اینکه می خواهد رژیم صهیونیستی را به کشورهای اسلامی به رسمیت بشناساند.
وی گفت: ترامپ در این سفر سه روزه به عربستان با فروش 110 میلیارد دلار تسلیحات، فرصت های شغلی بیشتری در آمریکا ایجاد کرد.
امام جمعه هریس اظهار کرد: برای زمامداران سعودی مایه شرم و ننگ است که با فروش نفت و ذخایر مردم مظلوم عربستان در مقابل آن، امنیت از آمریکا خریداری کنند در حالی که اگر کشور به مردم خود تکیه کند و مردم از حکومت و نظام خود پشتیبانی کنند به عنوان بزرگترین اقتدار در کشور محسوب می شود.
حجت الاسلام احمدی تعرض به منزل شیخ عیسی قاسم توسط دولت آل خلیفه را شدیدا محکوم کرد و ادامه داد: این عالم دینی به یک سال حبس تعلیقی محکوم شد و به دنبال آن علما و مردم به این حکم اعتراض کردند که باعث سرکوبی مردم و به شهادت رسیدن 5 نفر و زخمی شدن صدها نفر شد.
وی همچنین با اشاره به حلول ماه مبارک رمضان گفت: رمضان ماه تزکیه انسان از ناخالصی ها و خالص شدن برای خدا و رسیدن به روح تقوا است که به فرموده رهبر معظم انقلاب داشتن تقوای دین سیاسی یکی از شاخص های انقلابی بودن است.
خبرنگار: محمد طلوعیان ** انتشار دهنده: محمد عزیزی راد
7227/8023/518
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.