به گزارش ایرنا، حجت الاسلام عبدالله محمدی در خطبه های نماز جمعه این شهرستان با اشاره به جنایت های آل خلیفه علیه شیعیان بحرین و شیخ عیسی قاسم رهبر مسلمانان این کشور، افزود: دولتمردان کشورمان نسبت به جنایت ها و زیاده خواهی های دولت های فاسد عرب اعلام موضع کنند.
وی همچنین با تحسین حضور پرشور 73 درصدی مردم در پای صندوق های رای در انتخابات 29 اردیبهشت امسال، این حضور را مشتی بر دهان استکبار خواند و اظهار کرد: با وجود سلامت انتخابات، برخی موارد از جمله دعواهای سیاسی و اتهام زنی هایی را شاهد بودیم که انجام این کارها قابل قبول نیست و به ضرر نظام است.
امام جمعه میانه یادآوری کرد: باید مسئولان دولت و دیگر دستگاه ها بر اساس قانون، با همدلی برای پیشرفت کشور تمرکز کرده و استفاده از نیروهای جوان، توجه به اقشار ضعیف و روستاها را در برنامه خود قرار دهند.
حجت الاسلام محمدی با اشاره به روز حمایت از زندانیان، از سازمان ها و نهادهایی مانند انجمن حمایت از زندانیان که با راه اندازی واحدهای تولیدی و اقدام های حمایتی از خانواده های زندانیان حمایت می کنند، قدردانی کرد.
امام جمعه میانه همچنین به سالروز تشکیل مجلس شورای اسلامی اشاره کرد، و گفت: نقش مجلس در کنار دیگر قوا مهم بوده و نمایندگان باید بر تدوین قوانین درست و مطابق با آیات قرآنی و سیره پیامبر(ص) و ائمه معصومان همت کنند زیرا که چنین قوانینی جامعه را از مرارت و مشکلات رهایی می بخشد.
حجت الاسلام محمدی با اشاره به روز مبارزه با دخانیات، افزود: مصرف دخانیات از جمله سیگار اولین قدم برای گرفتاری به مصرف سایر مواد مخدر بوده و جوانان بیشتر در معرض آسیب هایی مانند دخانیات و به تبع آن مواد مخدر هستند.
وی با انتقاد از برخورد نکردن قاطعانه با پدیده قاچاق در کشور، برخورد سطحی با موضوع قاچاق را پاک کردن صورت مساله توصیف کرد و گفت: قاچاق، اقتصاد مملکت را به نابودی می کشاند و مسئولان بجای برخورد با موارد جزئی قاچاق، با قاچاق های انبوهی که رخ می دهد باید قاطعانه برخورد کنند.
حجت الاسلام محمدی با اشاره به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، به بیان برکات و رحمت این ماه پرداخت و افزود: ماه مبارک رمضان، انسان را از گرفتار شدن در دام هواهای نفسانی باز می دارد و همه باید از فیوضات این ماه بهره مند شوند.
شهرستان میانه با 180 هزار نفر جمعیت در 160 کیلومتری جنوب تبریز مرکز آذربایجان شرقی واقع شده است.
خبرنگار: زهره غلامی ** انتشار دهنده: انتشاردهنده: محمد عزیزی راد
7231/8023/518
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.