به گزارش ایرنا، حجت الاسلام حافظ زمانی در خطبه های نماز جمعه این شهرستان افزود: مشارکت پرشور و گسترده مردم در انتخابات امسال برگ زرین دیگری در تاریخ انقلاب اسلامی ماندگار کرد و مردم با حضور در پای صندوق های رای بار دیگر به دنیا ثابت کردند لحظه ای از انقلاب و نظام خود غفلت نمی کنند.
وی اظهار کرد: این مشارکت، لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب و تودهنی بزرگ به استکبار جهانی و در راس آن آمریکای جنایتکار است.
امام جمعه ملکان یادآوری کرد: برنده واقعی این انتخابات مردم هستند چراکه آن ها انقلاب و نظام را در مواقع حساس و سرنوشت ساز بیمه می کنند.
حجت الاسلام زمانی ادامه داد: رییس جمهوری منتخب باید بیش از گذشته در رفع دغدغه های مردم در زمینه اشتغال، تورم و معیشت تلاش کند و 4 سال ریاست جمهوری را فرصتی برای خدمتگزاری بیشتر به مردم بداند.
وی همچنین با اشاره به سفر ترامپ رییس جمهور آمریکا به عربستان گفت: این سفر در راستای گسترش تروریسم و کمک به رژیم صهیونیستی برای پیشبرد اهداف شوم خود است.
امام جمعه ملکان یادآوری کرد: ایران هراسی از اهدافی است که آمریکا درصدد گسترش آن در بین کشورهای منطقه است.
حجت الاسلام زمانی افزود: آنچه اکنون موجب نفوذ معنوی ایران در بین کشورهای دنیا شده، قابل خدشه نیست و این نفوذ غیرقابل برگشت است.
وی در بخش دیگری از خطبه های نماز کشتار مردم بی دفاع مردم بحرین توسط آل خلیفه را محکوم کرد و گفت: خون مردم بی گناه و مظلوم بحرین سرانجام به بار خواهد نشست و طومار حاکمان زور واستبداد را برخواهد چید.
حجت الاسلام زمانی همچنین با اشاره به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان آن را فرصت مناسبی برای تعبد و بندگی به خدا دانست و از مردم خواست در این ماه بیش از پیش به فکر مستمندان و فقرا باشند.
شهرستان ملکان با 110هزار نفر جمعیت در فاصله 155کیلومتری تبریزمرکز استان آذربایجان شرقی واقع شده است.
خبرنگار: قادر منجمی ** انتشار دهنده: محمد عزیزی راد

7228/80/518/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.