تعدادی از کاندیداهای پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر ملکان با نوشتن نامه‌ای خطاب به رئیس هیأت نظارت بر انتخابات شهرستان ملکان از وقوع تخلفات در انتخابات شورای شهر ملکان خبر داده و خواستار رسیدگی به آن شدند.
 
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان‌شرقی،  بر اساس نامه نوشته شده، خرید و فروش رأی اصلی‌ترین ادعای  کاندیداهاست.
 
محمد باقر خانی، فرماندار ملکان به ایسنا، گفت: شکایات وارده کاندیداها در خصوص تخلفات در انتخابات شورای شهر ملکان در حال رسیدگی است و تا پایان هفته نتیجه آن اعلام خواهد شد.
 
وی ادعاهایی مبنی بر انجام تخلفات گسترده در انتخابات شورای شهر ملکان را بی اساس خواند و اظهار کرد: احتمال خرید و فروش چند هزار برگ غیر ممکن است، با این حال فرمانداری و ستاد انتخابات ملکان به وظیفه ذاتی خود عمل کرده و در حال بررسی شکایات وارده می‌باشد.
 
خانی افزود:انتخابات ریاست جمهوری و شوراها در ملکان در کمال صحت و سلامت و با حضور بانشاط و حداکثری مردم ملکان برگزار شده است و فرمانداری ملکان خود را امین و امانتدار رأی مردم می‌داند.
  Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0in 5.4pt 0in 5.4pt; mso-para-margin-top:0in; mso-para-margin-right:0in; mso-para-margin-bottom:10.0pt; mso-para-margin-left:0in; line-height:115%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.