به گزارش ایرنا، حجت الاسلام حسن امیرنژاد روز چهارشنبه در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح، آیین غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدای 8 سال دفاع مقدس در شهرستان میانه با تبریک سالروز فتح خرمشهر، روز مقاومت و پیروزی و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس از جمله شهدای فتح خرمشهر، افزود: امروز نه تنها باید در مقابله نظامی وحدت داشته باشیم بلکه باید در حوزه های سیاسی، اقتصادی و فرهنگی نیز وحدت و یکپارچگی خود را حفظ کنیم.
وی اظهارکرد: جدا از گفتار، رفتار و عمل ما بدترین بلایی است که بر جامعه مسلط شده و اگر دل ها و افکار ما پراکنده نبوده و اعمال ما سست نباشد همچون سد آهنین و مشتی بزرگ و محکم خواهیم شد که نفوذ دشمن را غیر ممکن خواهد ساخت.
حجت الاسلام امیرنژاد علت اصلی فتح خرمشهر را وحدت و یکپارچگی و پیروی از ولایت فقیه عنوان کرد و گفت: فتح خرمشهر مساله ای عادی نبود بلکه خرمشهر را خدا آزاد کرده و ندای الله اکبر را در این شهر طنین انداز کرده و هیمنه دشمن را شکست.
وی با اشاره به فرموده مقام معظم رهبری، اینکه خرمشهرها در پیش است بر ضرورت بصیرت، وحدت و یکدلی در جامعه تاکید کرد و افزود: امروز ما و نیروهای مسلح با امام(ره) ، شهدا و رهبر تجدید میثاق کرده و پیمان می بندیم که در خدمت انقلاب و آرمان های والای امام و شهدا باشیم.
مراسم غبارروبی و عطر افشانی مزار شهدای شهرستان با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میانه، معاونان فرماندار، اعضای شورای اداری و تامین شهرستان، نیروهای نظامی و انتظامی و خانواده معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان برگزار شده و با قرائت فاتحه از مقام شامخ آنان تجلیل شد.
خبرنگار: غلامی ** انتشار: انصاری
7231/3071
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.