به گزارش ایرنا، سردار عزت الله جعفری روز چهارشنبه در آیین صبحگاه مشترک نیروهای مسلح مراغه به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر افزود: دشمنان قسم خورده اسلام و انقلاب همواره با رهبری نظام اسلامی که برگرفته از نهضت سرخ عاشورایی امام حسین (ع) است مشکل داشته و دارند
وی ادامه داد: دشمن هیچگاه با اسلام تکفیری و وهابی عربستانی و سکولار مشکلی نداشته لیکن از گفتمان ایران اسلامی که همان ظلم ستیزی و استکبارستیزی بوده، در هراس است.
وی اضافه کرد: هم اکنون گفتمان انقلاب اسلامی در حال طنین انداز شدن در تمامی جهان بوده و در حال پیشرفت و فتح سنگرهای بزرگ است.
وی گفت: رژیم بعثی صدام با همراهی دشمنان انقلاب در هشت سال دفاع مقدس درصدد ضربه زدن به انقلاب و نظام اسلامی بود که با مجاهدت رزمندگان و نیروهای مسلح دلاور این آب و خاک، این نقشه های شوم خنثی شد.
وی افزود: هدف دشمنان در هشت سال دفاع مقدس نابودی گفتمان اسلام بود، اما ملت بزرگ ایارن با اتحاد و همدلی در برابر آنان ایستادند.
وی ادامه داد: اکنون نیز دشمنان و نظام سلطه درصدد تضعیف قدرت بازدارندگی و اقتدار ایران اسلامی از طریق عملیات های روانی، شبیخون فرهنگی و ایجاد استحاله در درون جامعه اسلامی هستند.
وی اضافه کرد: دشمنان قسم خورده اسلامی و انقلاب از ولایت و ایمان و اعتقاد راسخ ملت ایران به رهبری و ولایت فقیه در هراس هستند.
وی با اشاره به حضور پرشور آحاد مردم ایران در پای صندوق های رای گفت: پیروز واقعی در این انتخابات مردم و رهبری بود و حضور و مشارکت گسترده ملت در این عرصه تیری بر چشم دشمنان اسلام و انقلاب و نیز صهیونیسم جهانی بود.
فرمانده سپاه ناحیه مراغه نیز در این آیین با اشاره به سالروز آزادسازی خرمشهر گفت: رزمندگان دلاور ایران اسلامی در عملیات غرورآفرین بیت المقدس حماسه زرینی در تاریخ آفریدند.
سرهنگ پاسدار رضا سامی افزود: هم اکنون نیز مجاهدت های رزمندگان مدافع حرم در سوریه و عراق همچون هشت سال دفاع مقدس ادامه راه انقلاب اسلامی بوده و در این مسیر گام برخواهیم داشت.
شهرستان مراغه با حدود 250 هزار نفر جمعیت در 127 کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی واقع است.
خبرنگار: ابراهیم مطلوبی**انتشار:عیسی عطاپور**
3077/7487
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.