مدیرعامل باشگاه گسترش فولاد تبریز استفاده از خزانه بازیکنان تیم های پایه را از جمله برنامه های فصل آتی تیم بزرگسالان اعلام کرد.
 
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان‌شرقی، به نقل از روابط عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی گسترش فولاد تبریز، هوشنگ نصیر زاده در خصوص نحوه تدوین و تنظیم قرارداد مربیان و بازیکنان خارجی باشگاه، اظهار کرد: یکی از اتفاقات خوب باشگاه نوشتن قرارداد به ریال و پراخت مالیات توسط  بازیکنان و مربیان خارجی است که تمام این مسایل در قرارداد های جدید رعایت شده است. همچنین در قرارداد های خود محل حل اختلاف را فدراسیون فوتبال اعلام کردیم که این موضوع اهمیت فراوانی دارد.
 
نصیر زاده با اشاره به اینکه باشگاه گسترش فولاد هیچ گاه مشکلی مالی نداشته و یکی از باشگاه های ورزشی با تراز مالی مثبت کشور است، بیان کرد: گسترش فولاد از جمله معدود باشگاه های جهان به شمار می آید که از سوی یک شرکت بزرگ هواپیمایی پشتیبانی می شود.
 
مدیرعامل باشگاه گسترش فولاد تبریز، در رابطه با نقل و انتقالات فصل آتی و همچنین پیشنهادات ارائه شده برای جذب بازیکنانی نظیر شجاعیان از سوی تیم های بزرگ گفت: حضور داریوش شجاعیان در استقلال یا پرسپولیس شایعه است و تا این لحظه هیچ یک از دو باشگاه پرسپولیس و استقلال درخواست رسمی برای جذب این بازیکن نداده اند.
 
وی افزود: شجاعیان تا پایان سال ۱۳۹۸ با گسترش فولاد قرارداد دارد و اگر درخواستی برای جذب این بازیکن برسد، در روال عادی مورد بررسی قرار خواهد گرفت ولی از سوی دیگر بوناچیچ با جدیت اعلام کرده به این بازیکن نیاز دارد و نباید ذهنش را برای رفتن از گسترش فولاد تمرین دهد
 
هوشنگ نصیرزاده در واکنش به شایعات مطرح شده درخصوص جدایی فرناندو خسوس از گسترش فولاد، گفت: خسوس در میان بازیکنانی قرار دارد که مطالبات خود را گرفته است و هیچ مشکلی از این بابت ندارد از همین رو، او به ایران باز خواهد گشت و برای بازگشتش به روز های اوج، مربی گلرهای خوب را هم استخدام خواهیم کرد.
 
نصیرزاده در ادامه اظهاراتش بیان کرد: در پست های دروازه بانی و مدافع نیاز به بازیکنان تاثیر گذار و با تجربه داریم که سعی می کنیم این مساله را به صورت دقیق رعایت کنیم اما در سایر پست ها به دنبال بازیکنان جوان و دونده هستیم.
 
وی با تاکید بر اینکه خزانه تیم های پایه باشگاه گسترش فولاد تبریز پر است، گفت: در این فصل آتی چهار بازیکن از تیم های پایه به بزرگسالان منتقل خواهند شد.
 
مدیرعامل باشگاه گسترش فولاد تبریز با بیان اینکه بوناچیچ برنامه و  لیست بازیکنان مد نظر خود را به باشگاه اعلام کرد، اظهار کرد: بوناچیچ برنامه و لیست بازیکنان مدنظر خود را اعلام کرده و برای شرکت در کلاس بازآموزی یوفا به اروپا بازگشته است.
 
نصیرزاده بدنسازی و یارگیری را مهم ترین برنامه در راستای کسب موفقیت در فوتبال دانست و افزود: خوشبختانه توانسته ایم یک مربی صاحب نام بدنساز  را به خدمت بگیریم و بوناچیچ به همراه خود مارتین مجستر که در گذشته بدنساز تیم ملی اسپانیا و بارسلونا بوده و سابقه کار با مربیان بزرگی نظیر انریکه و فن خال داشته را  به ایران خواهد آورد. Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:10.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:115%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.