به گزارش ایرنا، بامداد و صبح امروز ( پنجشنبه) زنگ پایان تبلیغات انتخاباتی در جای جای ایران به صدا درآمد و همه را وادار به دست کشیدن از فعالیت تبلیغاتی و انتظار برای نواخته شدن زنگ شروع رای گیری در صبح روز جمعه کرد.
التهاب تبلیغاتی شهرها بعد از دو هفته تبلیغات ریاست جمهوری و یک هفته تبلیغات میان دوره ای مجلس و شوراهای اسلامی فروکش کرد و آرامش و سکوت فضای شهری و روستایی را در بر گرفت.
شامگاه چهارشنبه، شهرهای آذربایجان شرقی به ویژه کلان شهر 1.8 میلیون نفری تبریز در اوج شور و هیجان تبلیغاتی بسر بردند و نامزدهای انتخاباتی هر آنچه در چنته داشتند، رو کردند و اکنون چشم امیدشان را به آرای مردم دوخته اند.
بنرهای تبلیغاتی نامزدهای انتخابات در رنگ ها و اندازه های متفاوت در سطح شهرها همانند بادبان های کشتی سوار بر موج در دریای پرتلاطم انتخابات برافراشته شده و می توانند کشور، شهرها و روستاها را در مسیر درست هدایت یا آن را از مسیر خود خارج کنند.
مردم به عنوان سکاندار این کشتی می توانند با مشارکت گسترده در انتخابات و رای به نامزدهای اصلح، این کشتی را حتی با وجود وزش هر گونه باد مخالف در مسیر درست هدایت کرده و مانع از انحراف آن شوند.
مشارکت گسترده مردم در انتخابات و انتخاب نامزدهای اصلح، شایسته، توانمند و کاردان برای ریاست جمهوری، میان دوره ای مجلس شورای اسلامی و شوراهای اسلامی شهرها و روستاها می تواند مسیر رشد و توسعه جامعه را هموارتر از پیش کند.
امروز پنجشنبه در فضای انتخاباتی شهرها، آرامش قبل از طوفان حاکم است و صبح فردا با به صدا درآمدن زنگ آغاز رای گیری، مسیرهای شعبه های اخذ رای شاهد جریان قطره ای آرا و تبدیل آن به رودخانه ای پرخروش و امید بخش برای دمیدن روحی تازه به کالبد کشور و شهرها می شود.
جمهوری اسلامی ایران برای ایستادگی و استقامت در برابر بدخواهان، ادامه رشد و بلوغ خود و طی مسیر توسعه سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی، نیازمند تک تک آرای مردم از هر جناح، حزب و گروهی است.
تبلیغات نامزدهای انتخابات شوراها تا پایان روز چهارشنبه 27 اردیبهشت و تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری و میان‌دوره‌ای مجلس تا ساعت 8 صبح روز پنج‌شنبه 28 اردیبهشت ادامه داشت.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و انتخابات میان دوره ای مجلس دهم فردا جمعه 29 اردیبهشت همزمان با سراسر کشور در آذربایجان شرقی نیز برگزار می شود.
انتخابات در 62 شهر و یک هزار و 960 روستای آذربایجان شرقی برگزار می شود و 2 میلیون و 955 هزار و 332 نفر از مردم استان واجد شرایط رای دادن هستند.
امید که مردم باشور و شعور آذربایجان شرقی که در تاریخ معاصر کشورمان، پیشتاز خلق حماسه در حوزه های مختلف بوده اند، این بار نیز با حضور پرتعداد و انتخاب آگاهنه، برگ زرین دیگری بر کتاب قطور افتخارات خود بیافزایند.
گزارش از: پرویز بابائی ** انتشار دهنده: محمد عزیزی راد
8023/518
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.