محمد حسن نوقربانی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا با اشاره به اخبار منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر ضرب و جرح یکی از کاندیداهای انتخابات میان دوره ای مجلس در این شهرستان افزود: با انتشار این خبر در فضای مجازی، بررسی و رسیدگی به این موضوع در دستور کار دادستانی قرار گرفت.
وی افزود: بر اساس تحقیقات انجام شده هیچ گونه جرح با چاقو در این درگیری تایید نشده و شکایت واصله در این خصوص از سوی بازپرس ویژه جرائم انتخاباتی در حال بررسی است.
نوقربانی با بیان اینکه با افرادی که با شایعه پراکنی سعی در متشنج نشان دادن فضای انتخاباتی شهرستان عجب شیر را دارند برخورد خواهد شد، افزود: مردم به هیچ وجه به این شایعات توجه نکنند و خبرهای رسمی را از مراجع قانونی و رسانه های معتبر پیگیر باشند.
دوشنبه شب گذشته، طرفداران مهدی دواتگری نامزد انتخابات میان دوره ای در حوزه انتخابیه مراغه و عجب شیر مدعی شدند که نامزد مورد حمایت آنها، پس از سخنرانی در مسجدی در عجب شیر، از سوی افراد ناشناس مورد ضرب و شتم قرار گرفته و از ناحیه دست مصدوم شده است.
نیروی انتظامی شهرستان عجب شیر در اولین گزارش خود از این حادثه عنوان کرد که این حادثه یک صحنه سازی انتخاباتی بوده و همراهان نامزد یادشده این درگیری نمایشی را ترتیب داده اند.
مراغه و عجب شیر یک کرسی در مجلس شورای اسلامی دارند که با توجه به فوت نماینده منتخب در سانحه رانندگی، انتخابات میان دوره ای تکلیف تک نماینده این حوزه را مشخص می کند.
خبرنگار:شهرام ناعم وند** انتشار دهنده: محمد رستگار
3077/7485/6183
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.