به گزارش، زهرا ساعی اظهار داشت: می دانیم که امروز کم و کاستی هایی در جامعه وجود دارد اما به طور یقین اصلاح این ضعفها زمانبر خواهد بود.
وی با تاکید بر اینکه بررسی واقعیتهای جامعه با دید عقلانی و آینده نگر ضرورت توسعه اجتماعی است، افزود: جوانان کشور سرمایه ما هستند که هر کدام با هزاران امید و آرزو می آیند و باید این سرمایه ها را به شکوفایی و رشد برسانیم.
زهرا ساعی، با بیان اینکه نیروهای جوان در کنار افراد با تجربه ظرفیت بزرگی برای توسعه جامعه محسوب می شوند، گفت: دکتر نیکوخصلت با وجود سن کم رزومه کاری مهم و درخشانی در حوزه علمی و دانشگاهی، تحقیقات و ورزش دارند.
وی تصریح کرد: یقین دارم حضور دکتر نیکوخصلت در پارلمان شهری بسیار موثر و منشا خیر و برکت خواهد بود، فضای شهر و مدیریت حوزه شهر نیازمند حضور فعال جوانان و متخصصانی است که در کنار توجه به فیزیک و ظاهر شهر مسائل فرهنگی، اجتماعی مردم را نیز در اولویت برنامه های خود دارند.
ساعی با یادآوری اینکه جوان گرایی در کنار تجربه پیشکسوتان نتیجه می دهد، گفت: انرژی جوانان با پشتوانه بزرگان نتیجه موثر و سازنده خواهد داشت.
وی با بیان اینکه ما برای تک تک اعمال و تصمیماتمان در مقابل نسل آتی پاسخگو خواهیم بود، گفت: آنچه که امروز انجام می دهیم در آینده ثبت و بر سرنوشت فرزندانمان تاثیر مستقیم دارد، نسلهای بعد ‌ما در دهه های آتی ما را بخاطر گفتمان و انتخابهایمان بازخواست خواهند کرد.
ساعی تصریح کرد: همانطور که در سال 92 شاهد بودیم در آذربایجان جریان اصلاح طلبی، گفتمان عقلانی و قانونمداری را در کشور غالب کرد، امتداد آن را در سال 94 مجلس شورای اسلامی دیدیم امسال می خواهیم این راه ادامه یابد.
نماینده مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه حضور پرشور جوانانی که با جان و دل کار می کنند، نوید بخش پیروزی لیست امید است، گفت: از مردم آگاه و جوانان ولایتمدار تبریز غیور تاریخ ساز می خواهیم این نشاط را به تمام جامعه انتقال داده و با حمایت از لیست امید زمینه موفقیت هر 13 نفر را فراهم سازند تا در این دوره شورا و ریاست جمهوری شاهد باشیم تمام لیست با رای بالا وارد میدان تلاش و خدمت شوند.

46

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 649301
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.