تراکتورسازی با توجه به محرومیت از جذب بازیکن، برای حضور در لیگ هفدهم کار سختی را در پیش رو دارد.

به گزارش ایسنا، تراکتورسازی در لیگ هفدهم شرایط متفاوتی را تجربه خواهد کرد. آن‌ها بر خلاف ۱۵ تیم دیگر، از جذب بازیکن محرومند و تنها می‌توانند بازیکنان فصل گذشته خود را حفظ کنند.

کادر فنی یکی از محتمل‌ترین گزینه تغییرات فصل جدید تراکتورسازی است. جایی که گفته می‌شود امیر قلعه‌نویی دیگر حاضر به همکاری با سرخپوشان تبریزی نیست و یحیی گل‌محمدی، سرمربی سابق پرسپولیس نخستین گزینه داخلی تراکتورسازان است. رقیب یحیی، تونی اولیویرا پرتغالی است که سابقه هدایت ترکتورسازی را دارد. پرشورها که خاطرات خوبی با مربی پرتغالی دارند، امید دارند تونی بار دیگر هدایت پرشورها را بر عهده بگیرد و ماموریت نیمه تمام خود در تبریز یعنی قهرمانی در لیگ برتر را به اتمام برساند.

سخت‌ترین بخش کار سرخ‌های تبریزی حفظ بازیکنان است؛ جایی که دیگر عالیشاه، نوراللهی، بنگر، بیگ‌زاده و ادینیو را در اختیار ندارند و اخباری، جاسم کرار، سعید آقایی و خالد شفیعی در آستانه جدایی از این تیم هستند.

آقایی گزینه اول پرسپولیس برای دفاع چپ است و حتی مذاکراتی نیز با قهرمان ایران داشته است. سایپا که با به خدمت گرفتن علی دایی، دوباره می‌خواهد اتفاقات لیگ ششم را تکرار کند، خواستار بازگشت محمدرضا اخباری است. دوران خدمت سربازی او در تراکتورسازی به پایان رسیده است. پیکان برای کسب سهمیه آسیا و قدرتمند شدن خط دفاعی‌اش در حال مذاکره با خالد شفیعی است و وضعیت ماندن و یا رفتن کرار مشخص نیست.

همچنین قرارداد بازیکنانی مانند فرزاد حاتمی و محمد نوری به پایان رسیده و تراکتورسازان باید برای حضور موفق در لیگ بعد چاره‌ای بیندیشند. البته در نیم فصل لیگ گذشته، استقلال نیز همانند تراکتورسازی از خرید بازیکن جدید محروم بود. محرومیتی که کادر فنی استقلال را مجاب کرد از جوانان استفاده کند و نتیجه این کار را هم دید.

سرخپوشان تبریز نیز می‌توانند از استعدادهای جوان خود نظیر فاخر تهامی، امیر نصرآزادانی و علی طاهران استفاده کنند تا شاید پرنده خوشبختی روی شانه تراکتوری‌ها نیز بنشیند. حال باید دید تراکتورسازان که به تازگی حامی مالی پیدا کرده‌اند، می‌توانند بازیکنان فصل گذشته خود را حفظ کنند تا بیش از این قسمت تحت فشار روانی قرار بگیرند یا خیر.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.