به گزارش ایرنا، هادی یوسف‌ زاده روز شنبه در گردهمایی مربیان مسئول فرهنگی مراکز کانون، کارشناسان و دیگر نیروهای ستادی این اداره کل، اظهار کرد: آمارهای موجود حاکی از رشد فعالیت‌های فرهنگی، هنری و ادبی مراکز کانون در سال 95 است و خوشحالیم که در کنار رشد کمی، شاهد افزایش کیفی این فعالیت‌ها بوده‌ایم.
وی افزود: این روند رو به رشد با برنامه ‌ریزی‌های انجام شده در سال 96 نیز تداوم خواهد داشت و تلاش کرده‌ ایم با نیاز سنجی‌های صورت گرفته برنامه‌ها و فعالیت‌های جذاب و تأثیرگذاری را برای کودکان و نوجوانان اجرا کنیم .
یوسف زاده با اشاره به برپایی کارگاه‌های ویژه فرهنگی، هنری و ادبی در فصول مختلف سال، از برنامه‌های ویژه و گسترده در فصل تابستان خبر داد و از مربیان مسئول مرکز فرهنگی هنری کانون خواست از تمام ظرفیت‌های کانون برای رشد کمی و کیفی فعالیت‌ها در راستای غنی‌سازی اوقات فراغت کودکان و نوجوانان استفاده کنند.
وی ، بر افزایش تعاملات برون سازمانی در راستای اهداف کانون تأکید کرد و با اشاره به راه اندازی پرتال کودک توسط کانون ، از مربیان خواست از این ظرفیت ایجاد شده در راستای ارائه توانمندی های کودکان و نوجوانان استان استفاده بهینه کنند.
یوسف زاده، توجه به استفاده صحیح کودکان و نوجوانان از فضای مجازی را یکی از برنامه ها و اولویت های مهم کانون عنوان و ایجاد پرتال کودک را در همین راستا ارزیابی کرد.
به گزارش ایرنا، در این گردهمایی دو روزه کارشناسان دفتر مرکزی توضیحاتی درباره پرتال کودک و اقدامات انجام شده در خصوص اقدامات کانون در زمینه فضای مجازی ارائه کردند و مربیان مسئول مراکز و مسئولین واحدهای دفتر استان نیز بیان نظرات و دیدگاه‌های خود در خصوص موضوعات مطرح شده پرداختند.
خبرنگار: سیدیحیی مرتضائی **انتشاردهنده: محمد عزیزی راد
3038/518
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.