استاندار آذربایجان شرقی از ارائه خدمات درمانی به 66 هزار نفر در مراکز ترک اعتیاد خبر داد.     به گزارش ایسنا، منطقه ی آذربایجان‌شرقی، اسماعیل جبارزاده در جلسه‌ی ستاد مبارزه با مواد مخدر استان ، با اشاره به تلاش‌های ستاد مبارزه با مواد مخدر، اظهار کرد: این ستاد برای احیا و نجات جان انسان‌ها تلاشی مضاعف می‌کند، چرا که با اهتمام جدی این ستاد، آذربایجان‌شرقی به استانی بدون معتاد متجاهر تبدیل شده است. 
وی بیان کرد: ریشه کن سازی ناهنجاری‌هایی چون اعتیاد در جامعه جزء اولویت هاست، باید در این زمینه گام‌های موثری برداشت که در استان ما مرکز ماده 16 اقدامات چشمگیری جهت مبارزه با اعتیاد انجام داده است؛ به طوری که سال 95، به 66 هزار نفر خدمات درمانی در مراکز درمانی ترک اعتیاد ارائه شده است. 
جبارزاده افزود: ضروری است به جیره ی غذایی 550 نفر معتاد در حال درمان در مرکز ماده ی 16 توجه ویژه ای شود. 
وی با اشاره به گسترش دامنه‌ی مبارزه با مواد مخدر در روستاها، اعلام کرد: باید مسئولان و دستگاه‌های اجرایی مربوطه در جلساتی با دهیارها، بخشداران، شهرداری های شهرهای کوچک در زمینه مبارزه با مواد مخدر همکاری لازم را داشته باشند. 
استاندار آذربایجان شرقی ادامه داد: گروه‌های علمی و پژوهشی نیز باید بر اساس آمار ارائه شده برای ریشه کن سازی اعتیاد تدبیری بی‌اندیشند.      
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.