به گزارش روز سه شنبه ایرنا، باشگاه تراکتورسازی با اشاره به اینکه رقابت‌های جام حذفی فوتبال کشور به ایستگاه پایانی خود رسیده است و نماینده فوتبال آذربایجان در فینال مقابل تیم نفت تهران صف‌آرایی می‌ کند، یادآور شده است: سرخ پوشان این بار نیز همت کرده اند تا بار دیگر جام قهرمانی را با خود به تبریز بیاورند تا بهترین عملکرد تراکتورسازی در طول تاریخ باشگاه به ثبت برسد.
در این فراخوان آمده است: تراکتورسازان که این فصل را با بداقبالی های فراوان پشت سر گذاشتند، با تمامی این مسائل رتبه سوم لیگ برتر را به خود اختصاص دادند و این بار تنها یک گام تا کسب قهرمانی جام حذفی فاصله‌ دارند.
هواداران تراکتور همواره ثابت کرده اند که آماده‌اند تا با یک 'یاعلی' به حمایت از تیم خود بیایند و با تجلی یافتن شعار 'یل یاتار طوفان یاتار یاتماز تراختور بایراقی' تیمشان را در هیچ ورزشگاهی تنها نگذارند.
باشگاه تراکتورسازی ادامه می دهد: این بار در جنوبی‌ترین نقطه کشور تراکتور در انتظار یار دوازدهم خود است تا هواداران شعار ' یاشاسین آذربایجان' را در ورزشگاه خرمشهر سر دهند و این تیم بی تردید در سرتاسر ایران پهناور هوادار دارد، از ترک‌های قشقایی تا هواداران ساکن در آذربایجان که روز پنجشنبه خود را به خرمشهر خواهند رساند تا حماسه‌ای دیگر بیافرینند.
فینال جام حذفی باشگاه های کشور روز پنجشنبه 21 اردیبهشت راس ساعت 20 در ورزشگاه نفت و گاز خرمشهر برگزار می شود.
داوری این دیدار را سیدمهدی سیدعلی به عنوان داور وسط و سعید علی نژادیان و سعید قاسمی به عنوان کمک اول و دوم و جواد رحیم زاده به عنوان داور چهارم و عبداله باعزم به عنوان ناظر داوری به عهده دارند.
خبرنگار: مهدی آب بسته ** انتشار: پرویز انصاری
3038/9853/3071
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.