به گزارش ایرنا، معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میانه روز دوشنبه در مراسم افتتاح دبیرستان 12 کلاسه پسرانه خیرساز محمود قزوینی با گرامیداشت هفته معلم، از تلاش مجمع خیرین مدرسه ساز قدردانی کرد .
حمید شکری به ایجاد بنیاد ایثار و فداکاری در کشور به محوریت و مرکزیت میانه به نام دهقان فداکار اشاره کرد و افزود: این بنیاد به برکت وجود همه فداکاران میانه ای در این شهر ایجاد و زمینه ترویج روحیه ایثار و گذشت را بیش از پیش فراهم خواهد کرد.
در این مراسم با حضور مسئولین شهرستانی و استانی از خیر مدرسه ساز محمود قزوینی میانه ای با اهدای لوحی تجلیل شد.
دبیرستان 12 کلاسه پسرانه خیرساز محمود قزوینی در یکهزارو 760 متر مربع زیربنا با هزینه 20 میلیارد ریال در مدت کمتر از یکسال احداث شده است.
به گزارش ایرنا، امروز همچنین عملیات بازسازی مدرسه شهدای زینبیه که در دوران دفاع مقدس مورد اصابت حمله موشکی رژیم بعث قرار گرفت با پیش بینی اعتبار 90 میلیارد ریال آغاز شد.
این مدرسه با 6 هزارو 250 متر مربع زیربنا در 4 طبقه شامل 18 کلاس درسی، موزه شهدای زینبیه و سالن اجتماعات احداث می شود.
عملیات احداث این مدرسه در 2 فاز اجرا و در مدت 2 سال به بهره برداری خواهد رسید.
امروز همچنین نمازخانه آموزشگاه روستای کلوچه خالصه از توابع بخش مرکزی میانه با 100 متر مربع زیربنا و با اعتبار 750 میلیون ریالی و سالن اجتماعات دبیرستان آیت الله احمدی میانجی در میانه با یک میلیارد و 300 میلیون ریال با ظرفیت 200 نفر از سوی اعضای هیئت سیدالشهدا (ع) و کلوچه ای های مقیم تهران به بهره برداری رسید.
در این مراسم علاوه بر معاون استاندار و فرماندار ویژه میانه، عیدی مدیر کل نوسازی مدارس استان، اشرفی معاون سواد آموزی اداره کل آموزش و پرورش استان و شیویاری نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی حضور داشتند.
خبرنگار: غلامی** انتشار: انصاری
7231/3071
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.