سرپرست سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان شرقی، با اشاره به اینکه رویداد ایده تاپ در تحول ایده ‌دانشجویان مثمر ثمر خواهد بود، گفت: خلاقیت، شاخصه‌ای مهم برای رسیدن به ایده است.

به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان شرقی  به نقل ازروابط عمومی سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان شرقی، دکتر جعفر محسنی، سرپرست سازمان جهاددانشگاهی استان روز گذشته  در مراسم افتتاح اولین رویداد ایده تاپ مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی تبریز، با اشاره به اینکه رویداد ایده تاپ در تحول ایده ‌دانشجویان مثمر ثمر خواهد بود، گفت: خلاقیت، شاخصه ای مهم برای رسیدن به ایده است.

وی، افزود: دانشجویان برای اینکه بتوانند چشم انداز خوبی را در آینده داشته باشند، باید برای خود شغلی ترسیم کنند و بدانند که در این منظر انتظارشان از آینده چیست.

محسنی، در ادامه با بیان اینکه ما در زمان جنگ حتی به سیم خاردارهم نیازمند بودیم اظهار کرد: اگر ایده‌ها و تلاش‌های جوانان و دانشمندان ما نبود در حال حاضر در این موقعیت قرار نداشتیم.

سرپرست سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان‌شرقی ، به جایگاه ایران در منطقه اشاره کرد و گفت: این جایگاه بر اساس تکیه بر همین جوانان بدست آمده و مقام معظم رهبری نیز بر همین مساله تاکید فروان دارند.

محسنی به دانشجویان شرکت کننده در این رویداد گفت: شما دانشجویان باید ایده‌های خود را مطرح کنید تا بتوانید به آن چیزی که در سر دارید برسید.

دکتر یوزباشی، معاون آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی آذربایجان شرقی نیز در ادامه این مراسم گفت: در حال حاضر ما نیازمند دانشجویان بافکرو  کارآفرین هستیم.

وی، افزود: رویداد ایده تاپ شرایطی را فراهم می کند تا دانشجویان خلاق بتوانند ایده های خود را ارائه دهند و ما بر این باور هستیم قطعاً کسانی که ایده های خوبی داشته باشند در برنامه ها موفق خواهند شد .

گفتنی است رویداد ایده تاپ با حضور 15 گروه از مراکز علمی کاربردی استان آذربایجان شرقی تا 20 اردیبهشت ماه جاری در مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی تبریز برگزار می شود.

Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0in 5.4pt 0in 5.4pt; mso-para-margin-top:0in; mso-para-margin-right:0in; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0in; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin; mso-bidi-font-family:Arial; mso-bidi-theme-font:minor-bidi;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.