رئیس سازمان برنامه و بودجه آذربایجان‌شرقی گفت: فرهنگ و هنر بهترین ابزار بیان مشکلات جامعه است.
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان‌شرقی، داوود بهبودی در  آیین اختتامیه سیزدهمین دوره کاریکاتور، اظهار کرد: موضوع محوری جشنواره به عنوان اقتصاد مقاومتی انتخاب شده که دبیرخانه اقتصاد مقاومتی دو سال تلاش فراوان در این زمینه داشته است.
وی با بیان اینکه تحقق اقتصاد مقاومتی نیازمند استفاده از ابزار کارآمد و مدرن در اشکال مختلف است، گفت: استفاده از تمام ظرفیت‌ها و پتانسیل ها برای تبیین  شاخص های اقتصاد مقاومتی از نکات مهم و اولویت کشوری است.
وی خاطرنشان کرد: کاریکاتور بهانه این نشست و محفل بین هنرمندان بوده که البته نقش خوبی در تبیین اقتصاد مقاومتی ایفا کرده و خواهد کرد.
بهبودی متذکر شد: در تبیین تمامی گفتمان ها باید از ابزار هنر استفاده شود؛ زیرا این ابزار کاملا موثر بوده و ابزار متعارف چنین ظرفیتی نخواهد داشت.
وی افزود: استفاده از ظرفیت زبان هنر در انتقال پیام ادبیات اقتصاد و رسیدن به توسعه تعالی کشور جزو منویات رهبر فرزانه انقلاب اسلامی بوده و هدف دولت است.
رئیس سازمان برنامه و بودجه استان گفت: اگر بحث اقتصاد مقاومتی را به عنوان رشد توسعه مستمر تعریف کنیم، رسیدن به دیدگاه مشترک بین آحاد مختلف باید در نظر و اولویت قرار گرفته شود، قشر هنرمندان در راستای ماموریت خود اهتمام ویژه داشته اند که با برپایی این جشنواره ها رسالت خود را ادا می کنند.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.