مهاجم تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز گفت: از خبر استعفای مدیرعامل باشگاه شوکه شدم.
 
یوسف سیدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، منطقه آذربایجان‌شرقی، در خصوص عملکرد تیمش در لیگ شانزدهم اظهار کرد: امسال بازیکنان ما تلاش خودشان را کردند که جزو شش تیم برتر لیگ باشند، اما متاسفانه تساوی‌های زیادی داشتیم و این موضوع باعث شد نتوانیم در جمع شش تیم حضور داشته باشیم؛ اما در مجموع عملکرد قابل قبول‌تری نسبت به سال‌های گذشته داشتیم.
 
وی افزود: چون هدف‌گذاری باشگاه برای رقابت‌های امسال، قرارگرفتن در جمع شش تیم برتر بود، هشتم شدیم و بدین ترتیب 10 درصد از قراردادهایمان کسر خواهد شد.
 
وی در خصوص استعفای مدیرعامل باشگاه گسترش فولاد پس از پایان لیگ شانزدهم، گفت: آقای سمندر یکی از مدیران خوب فوتبال کشور بود و وقتی این موضوع را شنیدم شوکه شدم. خود من از طریق رسانه‌ها از این موضوع باخبر شدم و خیلی ناراحتم.
 
سیدی همچنین درباره جدایی کمالوند نیز گفت: آقای کمالوند نیز پس از بازی با صنعت نفت آبادان، در رختکن از بازیکنان خداحافظی کرد و فکر نکنم که سال بعد سرمربی این تیم باشد.
 
وی عملکرد خود در فصلی که گذشت را قابل قبول دانست و بیان کرد: امسال خوشبختانه بازی‌های زیادی برای تیمم انجام دادم و توانستم مثمر ثمر باشم. مربیان هم زحمات زیادی برایم کشیدند و امیدوارم گسترش فولاد، سال‌های آینده نتایج بهتری بگیرد.
 
مهاجم گسترش فولاد ادامه داد: از چند تیم اروپایی و چند تیم داخلی پیشنهاد دارم و باید مدیربرنامه‌هایم این پیشنهادها را بررسی کند تا تصمیم نهایی را برای فصل بعد بگیرم؛ با گسترش فولاد قرارداد دارم، اما می‌توانم به تیم‌های خارجی بروم.
 
وی خاطرنشان کرد: تشکر ویژه‌ای از کادرفنی تیم و آقای کمالوند دارم که در این فصل، بهای زیادی به جوانان داد و توانست از انرژی بازیکنان جوان استفاده کند، امیدوارم این تیم در سال‌های آینده بتواند در رتبه‌‌های بالاتری قرار بگیرد. Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0in 5.4pt 0in 5.4pt; mso-para-margin-top:0in; mso-para-margin-right:0in; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0in; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.