شهردار تبریز با اشاره به اقدامات شهرداری تبریز برای ایجاد شور انتخاباتی و بسترسازی‌ تبلیغات شکیل و منسجم، بر لزوم مشارکت عوامل تبلیغاتی نامزدها در حفظ زیبایی و آراستگی شهر تاکید کرد و گفت: امکان تبلیغات اصولی و عادلانه در سطح شهر فراهم است.

 

به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان‌شرقی، صادق نجفی در دیدار با روسای ستادهای انتخابات ریاست‌جمهوری در استان، اظهار کرد:  شهرداری تبریز، با تجربه‌ای که در جریان انتخابات مجلس دهم به دست آورد، به دور از هر گونه شائبه جانبداری، تمام فضاهایی که امکان تبلیغات اصولی و عادلانه در آن فراهم است را در اختیار نامزدهای ریاست‌جمهوری قرار داده است .

 

  وی اضافه کرد: این فضاها با هماهنگی فرمانداری، طوری طراحی و در سطح شهر توزیع شده تا امکان معرفی برنامه‌های انتخاباتی نامزدها، بدون کمترین تلاقی و بی‌نظمی فراهم باشد .

 

شهردار تبریز با بیان این‌که سعی شده تا تبلیغات نامزدها بدون نگرانی و دغدغه‌خاطر باشد، گفت: هیچ‌نگرانی از بابت برچیده‌شدن تبلیغات کاندیداهای ریاست جمهوری از سطح شهر نیست و عوامل خدمات ‌شهری، دقت لازم را در این خصوص خواهند داشت .

 

وی تاکید کرد: از ستادهای تبلیغاتی نامزدهای محترم انتظار داریم در پیگیری این موضوع، یاری‌مان کنند تا تبلیغات شکیل و احترام‌آمیز را به عنوان مقدمه‌ای برای انتخابات باشکوه و زیبا داشته‌باشیم .

 

وی با اشاره به رهنودهای رهبر معظم انقلاب در مورد بایدها و نبایدهای تبلیغات انتخاباتی، یادآور شد: رفتار انتخاباتی توام با کرامت و انصاف و پرهیز از اسراف و تبلیغات پروپاگاندایی، از جمله تاکیدات معظم‌له است که بخش عمده‌ای از آن ارتباط مستقیم با فضای بصری و محتوایی شهر دارد.

 

نجفی ادامه داد: نامزدها و دستگاه‌های متولی انتخابات نقش اصلی را در تحقق توصیه کلیدی مقام معظم رهبری دارند و  شهرداری نیز به عنوان متولی امورات شهر، خود را موظف به پیگیری زمینه‌های لازم می‌داند .

 

شهردار تبریز با اشاره به این‌که نحوه تبلیغات انتخاباتی، نیازمند بازنگری است، گفت: عبور از تبلیغات کاغذی و بهره‌گیری از اصولی که بازتاب‌دهنده محتوا و برنامه‌‌های اجرایی نامزدها باشد، از انتظارات مدیریت شهری از متولیان برگزاری انتخابات است؛ این امر در صورت تحقق، نقش موثر در هدر رفتن پسماند کاغذ و حفظ نظم و زیبایی شهر خواهد داشت .

 

وی اظهار امیدواری کرد مجموعه برنامه‌های تبلیغاتی، زمینه آشنایی دقیق مردم با برنامه نامزدهای محترم را فراهم کرده و انتخاباتی پرشور و نشاط را برای کشور به ارمغان آورد .


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.