سریال "آجی‌بال"   به کارگردانی قربانعلی طاهرفر در حال تهیه بوده و با تهیه‌ی این سریال تلویزیونی، گامی دیگر در جهت تبیین اهداف اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولید ملی در تبریز برداشته خواهد شد.

 

به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان‌شرقی، ساخت سریال "آجی بال" با موضوع حمایت از تولید ملی، گامی در جهت مشارکت در این هدف والای ملی در شهر اولین‌های ایران برداشته شده است .

 

این سریال به کارگردانی قربانعلی طاهرفر در حال تهیه است و بخشی از لوکیشن این سریال در محل سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز فیلمبرداری شده ‌است .

 

مدیرعامل سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز ضمن قدردانی از عوامل این سریال گفت: تمامی دست اندرکاران فرهنگی جامعه از اقدامات صورت گرفته در راستای تحقق منویات مقام عظمای ولایت در خصوص اقتصاد مقاومتی و تولید ملی حمایت می کنند .

 

حسین آذرنیا افزود: در این خصوص با عوامل اجرایی سریال "آجی بال" همکاری کرده و امیدواریم همشهریان عزیز ازدیدن این مجموعه لذت کافی برده و تاثیر لازم را در این رابطه دریافت کنند .

 

گفتنی است مجموعه "آجی بال" به کارگردانی قربانعلی طاهرفر همزمان با فرارسیدن ماه مبارک رمضان از شبکه استانی سیمای آذربایجان شرقی پخش خواهد شد.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.