به گزارش ایرنا، علیرضا نوین روز پنجشنبه در آیین آغاز به کار رسمی ستاد قالیباف در مراغه اضافه کرد: ستادهای انتخاباتی قالیباف و رئیسی یکی است و هیچ رقابتی بین افراد فعال در این ستادها وجود ندارد و روحیه خدمت به مردم و مدال نوکری ملت، شعار واحد ستاد این دو بزرگوار است که به امید خدا در 29 اردیبهشت با رأی قاطع مردم کلید عملیاتی کردن آن در کشور زده خواهد شد.
وی با اشاره به برنامه های کلان قالیباف در صورت پیروزی در این انتخابات گفت: مبارزه با قاچاق و فساد اداری و ریشه‌ کنی حقوق‌های نجومی از برنامه‌های قالیباف بوده و سوابق درخشان وی در دوران مدیریت های وی نوید محقق شدن این وعده‌ها را می دهد.
در این آیین، منصور بدرشکوهی از جانبازان جنگ تحمیلی به‌ عنوان رئیس ستاد انتخاباتی محمدباقر قالیباف در شهرستان مراغه انتخاب و معرفی شد.
بدرشکوهی پیش از این و در انتخابات 2 دوره گذشته ریاست جمهوری، مسئول ستاد محسن رضایی در مراغه بوده است.
به گزارش ایرنا، هم اکنون مسئولیت ستاد دکتر حسن روحانی در مراغه را محمود رضائی از چهره های اصلاح طلب شهرستان عهده دار است.
پیش از این نیز، مسعود فرجام از چهره های جوان اصولگرای مراغه نیز با رای جمنا به عنوان مسئول ستاد حجت الاسلام ابراهیم رئیسی در این شهرستان معرفی شده و فعالیت انتخاباتی خود را آغاز کرده اند.
شهرستان مراغه با حدود 250 هزار نفر جمعیت در 127 کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی واقع است.
خبرنگار: ابراهیم مطلوبی**تنظیم کننده:عیسی عطاپور**انتشاردهنده: محمد عزیزی راد
3077/7487/518
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.