به گزارش ایرنا، ظفر محمدی عصر چهارشنبه در آیین تجلیل از کارگران نمونه شهرداری مراغه افزود: دولت برنامه ریزی های کلان و اساسی در رابطه با تامین معیشت کارگران به عنوان ستون فقرات کشور و نظام اسلامی دارد.
وی ادامه داد: کارگران در حقیق با تلاش های خستگی ناپذیر خود در عرصه های صنعت، اقتصاد و خدمات رسانی به آحاد جامعه مایه افتخار دولت و ملت بزرگ ایران هستند و از این رو توجه به مشکلات و مطالبات آنان در دستور کار مسئولان قرار گیرد.
وی اضافه کرد: دولت تدبیر و امید توانسته است در سال های اخیر حدود 2میلیون شغل در کشور ایجاد کند و برای توسعه کشور نیز با برنامه ریزی های
کلان سه میلیون شغل دیگر نیز ایجاد خواهد کرد.
وی با اشاره به در پیش بودن عرصه مهم انتخابات گفت: با توجه به اهمیت این انتخابات در تعیین سرنوشت کشور در قالب تعیین رئیس جمهور و اعضای شوراهای شهر و روستا، حضور گسترده آحاد مردم در پای صندوق های رای ضروری است.
وی با بیان اینکه در این انتخابات باید در انتخاب فرد اصلح هوشیار بود، افزود: وعده های ناممکن و نیز ادعاهای خارج از اختیارات توسط نامزدهای
انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و حتی میان دوره ای مجلس در تبلیغات انتخاباتی، نباید موجب انتخاب ناصحیح در این عرصه شود.
وی ادامه داد: در این انتخابات باید واقعیت های موجود در کشور در تبلیغات انتخاباتی برای مردم تبیین شده و از شعارگرایی در این عرصه پرهیز شود.
وی با اشاره به روز شوراهای اسلامی شهر و روستا اضافه کرد: این نهاد خدمت رسان ، بازوی توانمند جامعه در عمران، آبادانی و رسیدگی به مشکلات جامعه در شهرها و روستاهاست.
شهردار مراغه نیز در این آیین با اشاره به تحقق 75 درصدی بودجه شهرداری در سال گذشته گفت: با وجود کاهش برخی از درآمدهای شهرداری، از ارائه خدمات و حقوق به کارگران این نهاد کوتاهی نشده است.
محمدرضا احمدی افزود: به همت کارگران زحمت کش و تلاشگر شهردرای مراغه موفق به اجرای چندین طرح عمرانی در سال گذشته شده است و امسال نیز 24 طرح عمران شهری از جمله ترمینال بزرگ مراغه، تعریض پل صوفی چای و نیز میدان دانشجو در حال اجراست.
وی ادامه داد: در سال جاری نیز 40 طرح عمران شهری در حوزه ها و مناطق مختلف شهری در دست اجرا، مطالعه یا در مرحله عقد قرارداد بوده و چهار طرح نیز پس از برگزاری انتخابات در خرداد ماه سال جاری به بهره برداری می رسد.
وی اضافه کرد: کارگران تلاشگر شهرداری مراغه با وجود کمترین حقوق در مقایسه با کارمندان برخی ادارات، بیشترین تلاش را در خدمت رسانی به
شهروندان در طول سال ارائه می دهند و از این رو زحمات آنان قابل تقدیر است.
به گزارش ایرنا، در این آیین از تلاش های 18 کارگر تلاشگر و نمونه شهرداری مراغه با اهدای هدایا و لوح تقیر، تجلیل شد.
خبرنگار:ابراهیم مطلوبی**انتشاردهنده:عیسی عطاپور**
3077/7487
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.