رئیس ستاد انتخاباتی دکتر روحانی در آذربایجان شرقی در مراسم افتتاح این ستاد، با بیان اینکه همه ما جمع شده ایم تا بار دیگر مثل چهار سال قبل با اهداف و برنامه های رئیس جمهوری تجدید میثاق کرده و وفاداری خود را به گفتمان اعتدال نشان دهیم، گفت: باید به یاد آوریم که چهار سال قبل برای ایجاد ستاد در استان همه در شک و تردید بودند و برخی از دوستان ما نیز در این مسیر امید چندانی برای موفقیت نداشتند.
میرعلی اشرف پوری حسینی با اشاره به فضای کشور در چهار سال قبل، افزود: در آن زمان فضای بسیار بی روح و منجمد و مملو از ناامیدی بر انتخابات حاکم بود، اما مردم خواستند و آنچه که دور از ذهن بود انجام دادند، بنابراین باید تلاش کنیم از راهی که مردم در پیش گرفته به هیچ عنوان برنگردیم.
وی ، تکرار تلاش، ممارست و استقامت را لازمه موفقیت دوباره روحانی در انتخابات آینده بیان کرد و افزود: باید نشان دهیم که پس از چهار سال موفقیت آمیز بار دیگر در مسیر عشق، شور و ایمان خود استمرار داریم ، چه بسا اگر ساکت بنشینیم عده ای که سربلندی، آرامش و آسایش جامعه را نمی خواهند، دوباره مملکت را به ورطه تاریکی سوق دهند.
پوری حسینی ادامه داد: طی سال های اخیر کارهای بسیار بزرگ در کشور انجام شد که باید با اهتمام و جدیت با رای دوباره به دولت تدبیر و امید این راه ادامه دهیم تا مبادا با فاصله گرفتن از روحیه چهار سال قبل، زمینه فضای تاریک گذشته را برای کشور مهیا کنیم.
وی با اشاره به آثار اقتصادی و سیاسی برجام در کشور، گفت: این حماسه ای بی بدیی برای کشور بود اما هنوز آثار عمیقی در کشور ایجاد نکرده است که بدون تردید در سال های آینده آثار آن در زندگی مردم بیش از پیش ملموس تر خواهد بود.
به گزارش ایرنا، یکی از نمایندگان مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم، گفت: ما معتقدیم گفتمان اعتدال گرایی و عقلانیت که چهار سال قبل توسط دکتر روحانی در کشور حاکم شد، فضای عمومی کشور را به سمت خردجمعی و قانون مداری سوق داد که باید این روش برای سال های آینده نیز همچنان تداوم یابد.
زهرا ساعی، گفتمان عدالت و عقلانیت را شامل تمامی طیف های سیاسی اعم از اصلاح طلبان و اصولگرایان میانه رو دانست و افزود: در حال حاضر همه وظیفه داریم راه اعتدال را برای مقابله با گفتمان رادیکالیسم را انتخاب کنیم.
وی به موفقیت های اقتصادی، سیاست خارجی و اجتماعی دولت تدبیر و امید اشاره کرد و گفت: طی چهار سال اخیر بسیاری از مشکلات بزرگ در این حوزه های مهم و تاثیرگذار رفع شده است و نابسامانی های اقتصادی تا حد زیادی سامان گرفته است.
ساعی با بیان اینکه برجام توافق نامه شکست خورده نیست، اظهار کرد: این توافق نامه واقعیت خوبی برای کشور است که باید همچنان تداوم یابد، زیراکه به وسیله آن اعتماد سازی در جهان نسبت به ایران اسلامیعملی شد.
دیگر نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی نیز با اشاره به لزوم انتخاب دکتر روحانی برای دوره چهار ساله دیگر، اظهار کرد: ما به رئیس جمهوری رای می دهیم زیرا که تیم مدریتی بسیار قوی و قدرتمندی دارد که می تواند مشکلات عدیده اقتصادی و اجتماعی و سیاسی کشور را حل و فصل کند.
شهاب الدین بی مقدار با بیان اینکه هم اکنون دکتر روحانی با 40 رئیس جمهوری کار می کند، توضیح داد: هر یک از وزرا و معاونان ایشان در حد رئیس جمهوری هستند و دارای تجارب ارزشمند در طول سال های پس از انقلاب در نهادهای گوناگون می باشند.
وی ، آزادی های اجتماعی کنونی در کشور را در سایه روی کار آمدن دولت تدبیر و امید ارزیابی کرد و گفت: ما انقلاب کردیم برای انتقاد، نه برای نان و مسایل اقتصادی؛ ما برای آزادی، کرامت، انسانیت و ارزش های والای انسانی انقلاب کردیم، چه بسا به لحاظ اقتصادی آن زمان هیچ مشکلی در کشور وجود نداشت و به دلیل رابطه شاه دست نشانده با آمریکا، آنها هرگز ایران را در تنگنای اقتصادی قرار نمی دادند.
خبرنگار: سیدیحیی مرتضائی **انتشاردهنده: محمد عزیزی راد
3038/518
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.