به گزارش ایرنا، خلیل بانان علی عباسی روز چهارشنبه در جلسه ارائه گزارش کمیسیون توسعه مدیریت در شرکت توزیع نیروی برق تبریز، افزود: با ابلاغ منشور حقوق شهروندی از سوی ریاست جمهوری، این منشور به عنوان یکی از اولویت های توسعه مدیریت این وزارتخانه قرار گرفته است.
وی، برگزاری این جلسات را برای ایجاد وحدت رویه مفید ارزیابی و اظهار کرد: هر شرکت زیرمجموعه وزارت نیرو ممکن است که برداشت های مختلفی از دستورالعمل ها و اسناد بالادستی داشته باشد که گاهی اوقات این تفاوت ها احساس می شود و برگزاری این جلسات می تواند روشی موثر برای اینگونه اختلاف ها باشد.
عباسی اضافه کرد: در معاونت منابع انسانی وزارت نیرو هر سال مواردی متناسب با نیاز های شرکت های مادر تخصصی در اولویت قرار می گیرند و به عنوان سیاست های کلی ابلاغ می شوند که باید این اولویت ها از سوی شرکت های زیر مجموعه توانیر رعایت شوند.
به گزارش ایرنا، معاون منابع انسانی و تحقیقات شرکت توانیر نیز در این جلسه با اشاره به یکسان سازی نحوه استخدام در شرکت های زیر مجموعه، گفت: تمامی استخدام ها در شرکت های توزیع برق صرفاً از طریق آزمون انجام می شود.
کرم رضایی ادامه داد: افزایش تعداد نیروها بر اساس شاخص هایی همچون طول شبکه، تعداد مشترکین، تعداد ترانسفورماتورها وسایر شاخص ها می باشد و مجوز جذب نیروی انسانی جدید بر اساس آمار این شاخص ها صورت می گیرد.
وی اظهار کرد: روند ثبت اطلاعات تمامی نیروهای شاغل در شرکت های زیر مجموعه توانیر از سال 93 بر اساس کد ملی آغاز و در سال 94 آمار کلی گرفته شد و در سال 95 نیز نیروها را به گروه های شغلی تقسیم و کد دار کردیم و در سالجاری نیز برنامه های جدیدی در این زمینه خواهیم داشت.
خبرنگار: سیدیحیی مرتضائی **انتشاردهنده: محمد عزیزی راد
3038/518
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.