به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون، هادی یوسف زاده روز چهارشنبه در بازدید جمعی از مدیران پاموزش و پرورش استان از روند اجرای طرح 'کانون مدرسه' در مرکز شماره 6 کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تبریز، افزود: این طرح در 11 مرکز فرهنگی هنری کانون در سراسر استان اجرا می شود.
وی اظهار کرد: در طرح کانون مدرسه که بر اساس آن بخشی از آموزش کودکان مدارس ابتدایی در کانون انجام می‌شود، مطالب آموزشی توسط مربیان کانون و در حضور معلم برای دانش‌آموزان ارایه شده و مربیان به روش‌ غیرمستقیم مطالب درسی را در قالب فعالیت‌های کانونی آموزش می دهند.
محمد شاطریان، معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان نیز در این نشست با تقدیر از مجموعه عوامل مجری طرح 'کانون و مدرسه' در آموزش و پرورش و کانون، اظهار امیدواری کرد با توجه به نتایج مثبت اجرای این طرح، مدارس بیشتری در سال آینده مشمول آن شوند.
رادبه، مدیر آموزش و پرورش ناحیه 3 تبریز، نیز با ابراز رضایت از مشارکت گسترده این ناحیه در اجرای طرح 'کانون و مدرسه' تاکید کرد: خوشبختانه با تعامل ناحیه 3 و اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان از ابتدای سال تحصیلی 96-95 این طرح در تعدادی از مدارس این ناحیه آغاز شده است.
کارشناسان کانون پرورش فکری و آموزش پرورش استان نیز در این جلسه نظرات خود را در باره اجرای هرچه بهتر این طرح اعلام کردند.
خبرنگار: بازگشا** انتشاردهنده: پرویز انصاری
6120/3071
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.