تیم بسکتبال شهرداری تبریز با شکست مقابل دانشگاه آزاد، از رسیدن به مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر بازماند.
 
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان‌شرقی، در ادامه رقابت‌های مرحله پلی‌آف لیگ برتر بسکتبال، عصر امروز (سه‌شنبه) رقابت‌های مرحله پلی‌آف لیگ برتر بسکتبال ادامه پیدا کرد که در جریان این مسابقات دانشگاه‌آزاد در چهارمین مسابقه برابر شهرداری تبریز به برتری رسید و به نیمه‌نهایی صعود کرد.
 
دانشگاهی‌ها در این مسابقه ۸۹ بر ۷۷ به برتری رسیدند و حریف نفت آبادان برای رسیدن به فینال شدند.
 
در دیگر دیدار این مرحله شیمیدر و شهرداری اراک به مصاف هم رفتند که تیم تهرانی با کسب پیروزی رقابتش را نماینده اراک را دو بر دو برابر کرد تا مسابقه پنجم وضعیت آخرین تیم راه یافته به نیمه‌نهایی را مشخص کند.


شیمیدر در این مسابقه ۸۷ بر ۸۳ به برتری رسید و رقابتش با شهرداری اراک را برابر کرد. Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:10.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:115%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.