معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی از تخصیص ۴۰۰ میلیارد اعتبار در سال جدید برای  ارتقای امور مربوط به جوانان خبر داد.
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان‌شرقی، امیر تقی زاده در نشست مطبوعاتی گرامیداشت هفته جوان در تشریح برنامه های هفته جوان در استان اظهار کرد: جشنواره سرباز جوان، تجلیل از ۴۵ نفر از سربازان برتر نیروهای مسلح و نیز همایش تجلیل از مراکز مشاور برتر حوزه ازدواج دراستان به مناسبت هفته جوان برگزار خواهد شد.
وی به سایر برنامه‌های هفته جوان در استان اشاره کرد و افزود: همایش ازدواج پایدار و آسان شهرستان ملکان، مسابقات قرآن ورزشکاران و جوانان استان، حضور کودکان سرطانی در بازی تراکتور و نفت، جشنواره سوار کاری قره قیه و دیدار جوانان نخبه با نماینده ولی فقیه در استان از جمله برنامه‌های هفته جوان است.
معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی گفت: شعار ما  در سال ۹۶ ازدواج آگاهانه، آسان، پایدار و به موقع است و از تمامی ظرفیت ها و پتانسیل‌های نهفته بهره می‌گیریم تا این شعار در سال جاری عملی شود.
تقی زاده در ادامه سخنان خود افزود: بحث ارائه آموزش‌های قبل و بعد ازدواج، ارائه تسهیلات  ضروری است.
وی دغدغه اصلی بحث ازدواج، ازدواج جوانان روستایی عنوان و بیان کرد: بر این اساس تیمی را در روستا ها قرار داده ایم که وظایف این تیم، ایجاد  فضایی صمیمی، ارائه آموزش های زندگی و برقراری یأس و امیدواری بین قشر جوان روستایی برای تسریع و تسهیل ازدواج جوانان روستایی است 
معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی از راه اندازی سامانه تسهیلات و خدمات ازدواج در استان خبر داد و گفت: باتوجه به فعالیت گسترده جوانان اعتبارات استان در حوزه جوانان نسبت به سایر استان ها افزایش یافته است.
تقی زاده ادامه داد: باتوجه به اعتقاد سازی جوانان و پیگیری‌های مستمر مسئولین  برای فعالیت جوانان در حوزه‌های مختلف ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار در سال جدید اختصاص یافته است.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.