مهری جابریان که به همراه شوهرش با کار شبانه، ساز شکسته حافظ ناظری را مانند اولش تعمیرکردند، روز سه شنبه در گفت و گوی اختصاصی با ایرنا افزود: یکی از عوامل برگزاری این کنسرت ساعت 22:30 شب روز قبل از برگزاری کنسرت با من و همسرم تماس گرفته و اعلام کر که ساز حافظ ناظری شکسته و باید بدون اطلاع وی تعمیر شود.
وی یادآوری کرد: این فرد اعلام کرد برای اینکه اعصاب حافظ به هم نریزد و مشکلی در کنسرت بوجود نیاید، نمی خواهیم از شکستن سازش باخبر شود.
هنرمند تبریزی با بیان اینکه ساز حافظ منحصر بفرد بوده و توسط مجید صفری از سازندگان بین المللی ساز به طور انحصاری برای وی ساخته شده است، اظهار کرد: ارزش ساز وی حدود 150 میلیون ریال است.
جابریان ادامه داد: به لحاظ اهمیت موضوع و برای حفظ نام و اعتبار تبریز، من و همسرم از ساعت 12:5 بامداد تا 6.5 صبح کار تعمیر ساز را انجام دادیم و ساز آماده را ساعت حدود 9 تحویل عامل برگزاری این کنسرت دادیم.
وی با بیان اینکه از مهمانان این کنسرت انتظاری نبود، گفت: عوامل برگزاری این کنسرت بدون اینکه اجرت تعمیر ساز حافظ ناظری را بدهند، حتی از ما برای حضور در کنسرت نیز دعوت نکردند.
هنرمند تبریزی اظهار کرد: ما علاقه مند به ملاقات کوتاه مدت 5 یا 10 دقیقه ای با شهرام و حافظ ناظری بودیم، ولی عوامل برگزاری کنسرت این ملاقات را نیز از ما دریغ کردند و ما فقط در فرودگاه هنگام خروج این هنرمندان توانستیم ملاقات نیم ساعتی با آنان داشته باشیم.
جابریان با بیان اینکه برادر شهرام در جریان شکسته شدن ساز حافظ بوده و موضوع را به برادر و برادرزاده اش اطلاع داده بود، ادامه داد: در این دیدار این هنرمندان مشهور موسیقی اصیل ایرانی فقط تشکر خشک و خالی از ما کردند.
وی گفت: عوامل برگزاری این کنسرت نیز بجای قدردانی از کار ما و پرداخت اجرت، با ما برخورد ناشایست کردند.
کنسرت سه روزه شهرام و حافظ ناظری روزهای 29 تا 31 فروردین در سالن چیچک تبریز با استقبال گسترده و چشمگیر علاقه مندان به موسیقی اصیل ایرانی برگزار شد.
خبرنگار: پرویز بابائی ** انتشار دهنده: محمد عزیزی راد
8023/518
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.