به گزارش ایرنا، ناصر مظهریان روز سه شنبه در آیین تجلیل از کارگران نمونه مراغه افزود: ارج نهادن به تلاش های کارگران در عرصه های مختلف تولید، صنعت و بخش های مختلف در خدمت رسانی به آحاد جامعه ضروری است.
وی ادامه داد: شناخت واقعی جایگاه کار و کارگر نقش مهمی در بالا بردن بهره وری و ایجاد انگیزه لازم در عرصه های کار و تلاش در جامعه خواهد داشت.
وی با اشاره به نقش کارگران در روند رو به رشد اقتصاد جامعه اضافه کرد: این قشر زحمت کش و تلاشگر مانند چرخ دنده های اقتصاد و تولید بوده از این رو توجه به مطالبات آنان باید مورد توجه مسئولان و نیز صاحبان صنایع قرار گیرد.
وی با اشاره به ظرفیت های مراغه در عرصه تولید و اشتغال زایی گفت: بخش تعاون به عنوان یکی از عرصه های مهم و تاثیرگذار در تولید و رونق اقتصادی بوده و کسب رتبه های برتر استانی در زمینه تولید و خدمات توسط شرکت های تعاونی در این شهرستان نمونه بارزی از تلاش های چشمگیر فعالان این عرصه است.
وی افزود: تلاش های انجام شده در مسیر توسعه و حمایت از بخش های تعاونی در این شهرستان در سال های اخیر با حمایت های دولت تدبیر و امید، موجب کسب موفقیت های ارزنده و رشد این بخش اقتصادی در زمینه های تولیدی، صنعتی و نیز خدماتی شده است.
بازدید از سه کارخانه تولید عسل، خشکبار و آردسازی و نیز دیدار با خانواده شهیدان کارگر بایرام محمدی و عوض آزادی نیز در قالب این آیین برگزار و از 15 کارگر نمونه این شهرستان با اهدای هدایایی تجلیل شد.
به گزارش ایرنا، هم اکنون حدود 500 شرکت تعاونی در شهرستان مراغه به ثبت رسیده است که 220 شرکت از آنها فعال و بقیه نیمه فعال و راکد است.
شهرستان مراغه با حدود 250 هزار نفر جمعیت در 127 کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی واقع است.
خبرنگار: ابراهیم مطلوبی**انتشاردهنده:عیسی عطاپور**
3077/7487
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.