به گزارش ایرنا، فاطمه راکعی روز دوشنبه در جمع مردم شهرستان عجب شیر افزود: با وجود مشکلاتی که دولت تدبیر و امید با آن مواجه بود اما اقدامات دولت در تمامی ابعاد قابل دفاع است و ما همچنان پشتیبان دولت روحانی هستیم.
وی افزود: دولت آقای روحانی با چنان شرایط وخیمی اقتصادی دولت را تحویل گرفت که تمام وزارت خانه ها را چپاول و غارت کرده بودند و انگار جارو کرده بودند حتی قبل از انقلاب این خیانت به بیت المال انجام نشده بود.
راکعی افزود: در کنار همه اصلاح طلبان حرکت ائتلافی را ادامه و به دکتر روحانی رای خواهیم داد تا در دور دوم ریاست جمهوری در کنار مجلس همسو با دولت، به تعهدات خود جامه عمل بپوشانند.
وی با بیان اینکه تشکیل شورای هماهنگی اصلاح طلبان و شورای مشورتی اصلاح طلبان مایه خرسندی است، اظهار کرد: تجدید حیات خانه احزاب ایران که همه احزاب عضو آن هستند با همگرایی با هم تصمیم می گیرند و این نیز جای شکر دارد.
دبیرکل جمعیت زنان نواندیش همچنین گفت: در دولت ‌های گذشته جمعیت زنان نواندیش با محدودیت‌های بسیاری روبرو بود و متاسفانه آخرین مجمع عمومی ما که برای برگزاری آن نامه‌ نگاری انجام داده ‌بودیم، برگزار نشد و اعلام شد که باید اسامی تمام کسانی را که قرار است در این جمع حضور یابند اعلام کنید.
وی افزود: حرکت به طرف توسعه و اصلاحات واقعی با انتخاب دولت تدبیر و امید در سال 92 آغاز شد و خوشبختانه در ادامه همسو کردن مجلس با دولت نیز اتفاق افتاد و در دور دوم ریاست جمهوری دکتر روحانی، دولت با تمام توان برای تحقق خواسته های مردم تلاش خواهد کرد.
راکعی به برخی افراد که از اخلاق اسلامی به دورند و آبروی غیر مسلمان و مسلمان برایشان مهم نیست اشاره کرد و گفت: طبق فرمایش امام خمینی (ره) 'میزان رای مردم است' و این مردم هستند که بی توجه به برخی ادعاهای دروغین و با ملاک قراردادن اقدامات مهم دولت دوازدهم را انتخاب خواهند کرد.
وی با بیان اینکه نباید جمعیت هایی مانند جمعیت زنان اصلاح طلب جزیره ای عمل کنند، افزود: عده ای در تلاش هستند تا وضعیت حاکم بر جامعه زنان در دولت گذشته را تکرار کنند اما این اقدام غیرممکن است و هرگز در عملی کردن این هدف موفق نمی شوند.
وی با اشاره به اینکه دولت یازدهم انسداد سیاسی را از میان برد، اظهار کرد: دنیای امروز خشونت های جدید علیه زنان و باور نداشتن به آنان را قبول ندارد و به تمام تبعیض های ناروا علیه زنان معترض است.
راکعی با تاکید بر اینکه جمعیت زنان مسلمان نواندیش به دنبال پیاده کردن اهداف فمینیستی نیست، اظهار کرد: این جمعیت و سایر زنان ایران اسلامی در به وجود آمدن دولت یازدهم نقش ارزنده ای ایفا کردند و توانستند دولتی با درایت بر سر کار آورند و از این دولت در دور دوازدهم نیز حمایت خواهند کرد.
شهرستان عجب شیر با حدود 85 هزار نفر جمعیت در 98 کیلومتری جنوب غربی تبریز مرکز آذربایجان شرقی واقع شده است.
خبرنگار: شهرام ناعم وند **انتشاردهنده:عیسی عطاپور**
3077/7485
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.