منطقه 2 حوزه آموزش سلامت کشور که شامل دانشگاه‌های علوم پزشکی تبریز، ارومیه، اردبیل و دانشکده‌های علوم پزشکی مستقر درمنطقه است، در جشنواره آموزشی شهید مطهری، حائز رتبه اول  شد.
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان‌شرقی، محمد حسین صومی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز در جلسه مشترک هیئت‌های امناء دانشگاه، دانشگاه‌های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی منطقه 2 آمایشی، نشست شورای هماهنگی منطقه و نشست تبیین برنامه عملیاتی 1396 با اعلام این مطلب، گفت: مجموعه دانشگاه علوم پزشکی تبریز و دانشگاه‌های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی و دانشکده‌های مربوطه در منطقه 2 آمایشی، همانطوری که نشان دادند،  می‌توانند با هم به سمت اهداف مشترک حرکت کنند.
وی با اشاره به اهداف نشست شورای هماهنگی منطقه 2 آمایشی اظهار کرد: مقرر شده در این نشست، برنامه عملیاتی  دانشگاه‌های منطقه در سال 96 مورد بحث و تفکر جمعی قرار گرفته و در صورت تصویب، وارد فاز اجرایی شود.
صومی اضافه کرد: دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور به یک برنامه عملیاتی مشترک مجهز شده‌اند که راهنمای اهداف  آن‌ها در راستای اهداف کلان نظام سلامت خواهد بود.
وی اضافه کرد: سیاستگذاری و برنامه‌ریزی، اجرا،  پایش و ارزیابی و بازخورد و اصلاح، از سطوح مختلف برنامه عملیاتی مشترک است.
صومی همچنین به اشاره به دستاوردهای طرح تحول نظام سلامت، گفت: علی رغم همه حملات ناجوانمردانه‌ای که اتفاق می‌افتد و ما را متهم می‌کنند، دولت عملکرد درخشانی در این حوزه از خود به جای گذاشته است.
وی اضافه کرد:  با افتخار اعلام می کنیم که بیش از 700 طرح عملیاتی داریم که اگر از امروز شروع به افتتاح کنیم، تا آبان ماه، هر روز چند طرح برای افتتاح داریم.

انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.