فرماندار مراغه از تایید صلاحیت نهایی 26 داوطلب، برای انتخابات میان دوره‌ای مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه مراغه و عجب‌شیر خبر داد.

ظفر محمدی در گفت‌وگو با ایسنا، منطقه آذربایجان‌شرقی، با اعلام این مطلب گفت: از تاریخ 30 اسفند سال گذشته لغایت 19 فروردین امسال هیأت‌های نظارت استان فرصت داشت تا با کسب نظر از هیأت نظارت مرکزی انتخابات، نسبت به اظهارنظر در خصوص صلاحیت همه داوطلبان انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس شورای اسلامی (افرادی که شکایت کرده و افرادی که شکایت نکرده باشند) اقدام کنند؛ همچنین شورای نگهبان از تاریخ 20 فروردین تا 8 اردیبهشت ماه مجدداً به شکایت آن‌ها رسیدگی کرده و در نهایت نظر قطعی خود را در مورد تمام داوطلبان به وزارت کشور اعلام کند.

وی اضافه کرد: در مجموع 59 نفر برای شرکت در انتخابات میان دوره ای مجلس شورای اسلامی حوزه مراغه و عجب شیر ثبت نام کرده بودند که بعد از بررسی هیأت‌های نظارت و شورای نگهبان، صلاحیت 26 کاندیدا احراز شد.
وی ادامه داد: از بین 59 نفر داوطلب ثبت نام شده، صلاحیت  26 نفر برای شرکت در این دوره از انتخابات احراز نشد،  هفت نفر انصراف دادند و در نهایت صلاحیت 26 نفر برای شرکت در انتخابات میان دوره‌ای مجلس در حوزه مراغه و عجب شیر تایید شد.
گفتنی است؛ انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس شورای اسلامی و شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با انتخابات دوازدهمین دوره ریاست‌جمهوری ایران در ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ برگزار می‌شود.

انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.