شهردار تبریز از تدارک شهرداری تبریز برای ایجاد بسترهای تبلیغات شکیل و منسجم در آستانه انتخابات ریاست‌جمهوری و شورای اسلامی شهر خبر داد.
 
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان‌شرقی، صادق نجفی با اعلام این خبر یادآور شد: شهرداری تبریز با تجربه ارزشمندی که در جریان انتخابات مجلس دهم کسب کرد، در آستانه انتخابات پیش‌رو نیز با نظر مثبت فرمانداری، امکان تبلیغات شایسته و شکیل برای نامزدهای هر دو انتخابات را فراهم کرده است؛ در این راستا، با تلاش‌های انجام ‌گرفته توسط سازمان زیباسازی شهرداری تبریز، صفحات عمودی لازم  ویژه نصب پوسترهای تبلیغاتی نامزدان انتخابات، در سطح شهر نصب شده است.
 
وی با اشاره به برخی ملاحظات زیست‌محیطی در ایجاد این بستر گفت: امکانات تبلیغاتی نصب‌شده در سطح شهر، با استفاده از اقلام تبلیغاتی باطله و بنرهای تاریخ‌گذشته طراحی شده و از این لحاظ، نقش چشمگیری در کاهش هزینه‌های اجرایی و پیامدهای زیست‌محیطی آن خواهد داشت.
 
شهردار تبریز با تاکید بر استفاده بهینه داوطلبان از امکانات تبلیغاتی ارائه‌شده در سطح شهر اظهار کرد: با توجه به تدارکی که شهرداری تبریز از هفته‌ها پیش برای آراستگی و زیبایی بهار شهر اجرا کرده، از کلیه داوطلبان انتظار می‌رود با توجیه عوامل تبلیغاتی خود، مانع از بروز آشفتگی‌های بصری و نازیبایی در سطح ًشهر شوند.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.