تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز باز هم در کسب پیروزی ناکام ماند.
 
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان‌شرقی، در چارچوب هفته بیست و نهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال، ماشین‌سازی و سیاه‌جامگان از ساعت 18 امروز (شنبه) در ورزشگاه یادگار امام (ره) به مصاف هم رفتند که این بازی با پیروزی تیم میهمان به پایان رسید.
 
ترکیب ماشین‌سازی:
مهدی اسلامی، ادسون هنریکو، سعیدمهدی پور، امین قاسمی نژاد، سعید مهری (46 عزیز ابراهیم‌اف (79 اتابک زارعی))، سعید قائدی فر، محمد رحمتی، حسین ابراهیمی، شهاب زاهدی، حمیدرضا علی عسگری و فردین عابدینی (63 سیدمرتضی محفوظی)
سرمربی: فرهاد کاظمی
 
ترکیب سیاه‌جامگان:
مسعود همامی، پیام ملکیان، رضا شربتی،عبدالرضا زارعی (27 عباس عسگری)، وحید عسگری، علی جلیلی، روح الله سیف اللهی، مصطفی احمدی (81 محسن آذرپاد)، محمدرضا خانزاده، گوران یرکوویچ (69 مرتضی رنجبر) و سالار افرسیابی
سرمربی: اکبر میثاقیان
 
تیم داوری:
موعود بنیادی‌فر، محمدرضا ابوالفضلی، تورج عیوض‌محمدی و شاهو اصلانی
اخطارها: امین قاسمی‌نژاد، محمد رحمتی و شهاب زاهدی از ماشین‌سازی، مسعود همامی از سیاه‌جامگان
 
شرح بازی:
این دیدار با توجه به قطعی شدن سقوط ماشین‌سازان، حساسیت آن‌چنانی برای تیم میزبان نداشت، اما برای تیم سیاه‌جامگان که به دنبال فرار از سقوط است، حکم مرگ و زندگی را داشت و شاگردان اکبر میثاقیان، با انگیزه بسیار زیادی وارد زمین مسابقه شدند.
 
در دقیقه 27 بازی، گوران یرکوویچ از تیم سیاه‌جامگان موفق شد در محوطه شش قدم، با ضربه سر، دروازه تیم مهدی اسلامی را باز کند.
 
در ادامه بازی، نفوذهای تیم میهمان از سمت راست دفاع ماشین‌سازی، گل دیگری در این بازی نداشت و نیمه نخست این دیدار با پیروزی یک بر صفر تیم سیاه‌جامگان به پایان رسید.
 
در نیمه دوم مسابقه، ماشین‌سازان در پی تلافی گل خورده بودند و در سوی مقابل سیاه‌جامگانی‌ها نیز فرصت‌های بسیار خوبی داشتند که حتی نتوانستند موقعیت دو به یک را نیز به گل تبدیل کنند. حملات نصفه و نیمه ماشین‌سازان نیز ثمری در برنداشت تا نوزدهمین شکست این تیم در لیگ شانزدهم ثبت شود.

گفتنی است؛ حتی پنالتی وقت‌های تلف شده بازی نیز کمکی به حال ماشین‌سازان نکرد تا امین قاسمی‌نژاد پنالتی را به بالای دروازه بزند.
 
حاشیه‌های بازی:
*پیش از شروع بازی، یک دقیقه سکوت به مناسبت درگذشت بازیکن جوان تیم فوتبال مهدیه تبریز در ورزشگاه انجام شد. گفتنی است؛ هادی ادراکی 17 ساله، هنگام عبور از عرض جاده فرودگاه برای حضور در مسابقه تیمش مقابل منتخب ایلخچی، در اثر برخورد با یک کامیون جان به جان‌آفرین تسلیم کرد.
 
*با توجه به حساسیت کم بازی امروز، استقبال بسیار کمی از این دیدار به عمل آمده و حدود 50 نفر تماشاگر این بازی در ورزشگاه هستند. البته پرچم بزرگ همیشگی ماشین‌سازان نیز در ضلع روبرویی ورزشگاه وجود دارد.
 
*تنها چهار بازیکن بر روی نیمکت ماشین‌سازان حضور داشتند.
 
*اکبر میثاقیان با هیجان خاصی در کنار زمین به تماشای بازی می‌‌پرداخت. Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-qformat:yes; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0in 5.4pt 0in 5.4pt; mso-para-margin-top:0in; mso-para-margin-right:0in; mso-para-margin-bottom:10.0pt; mso-para-margin-left:0in; line-height:115%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-fareast-font-family:"Times New Roman"; mso-fareast-theme-font:minor-fareast; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin; mso-bidi-font-family:Arial; mso-bidi-theme-font:minor-bidi;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.