حافظ باباپور، روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این واحدها از جمله در شهرهای ورزقان، هریس، بستان آباد و ترکمانچای احداث شده و به علت مکان یابی نامناسب با استقبال مردم مواجه نشده است.
وی اظهار کرد: شرایط چهارگانه برای بهره مندی از واحدهای مسکن مهر فاقد متقاضی حذف شده و علاقه مندان برای خرید این واحدها می توانند به بنیاد مسکن مراجعه کنند.
متاهل و سرپرست خانوار بودن ، سابقه 5 سال سکونت در محل احداث طرح، دریافت نکردن زمین دولتی از سال 84 به بعد و استفاده نکردن از امکانات دولتی (وام، زمین و مسکن) شرایط چهارگانه برای بهره مندی از مسکن مهر است.
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان شرقی یادآوری کرد: تاکنون 16 هزار و 654 واحد معادل 85 درصد از واحدهای مسکن مهر استان تکمیل و به متقاضیان واگذار شده است.
باباپور با بیان اینکه این تعداد مسکن مهر در 47 شهر زیر 25 هزار نفر استان اجرا شده است، ادامه داد: تلاش می شود بقیه واحدهای مسکن مهر نیز در آینده نزدیک تکمیل و به متقاضیان تحویل داده شود.
بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در پی فرمان امام راحل در 21 فروردین 1358 و افتتاح حساب 100، در 25 اردیبهشت فعالیت خود را آغاز کرد.
این بنیاد در 4 بخش عمران روستایی، مسکن روستایی، مسکن شهری و خیران مسکن ساز فعالیت می کند.
خبرنگار: پرویز بابائی** انتشار دهنده: محمد عزیزی راد
8023/518
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.