به گزارش ایرنا، غلامرضا حیدری عصر پنجشنبه در مراسم آغاز به کار دفتر حزب 'اتحاد ملت ایران اسلامی' در تبریز افزود: نظام انتخابات با احزاب عجین است، طوری که اگر نظام حزبی در جامعه خوب مستقر شده باشد، می تواند به مردم در انتخابات ریاست جمهوری برنامه ارائه دهد و پس از چهار سال، پاسخگوی مردم درمورد عملکرد رئیس جمهوری و دولت مورد حمایتش باشد.
وی اضافه کرد: یکی از اشکالات سیستم انتخاباتی کشور که از گذشته باقی مانده این است که احزاب بخوبی در جامعه مستقر نشده اند اما در دولت یازدهم زمینه برای توسعه فعالیت احزاب فراهم شده است.
حیدری ادامه داد: حزب اتحاد ملت ایران اسلامی با توجه به تجاربی که موسسان آن قبل و بعد از انقلاب بدست آورده بودند، با باز شدن فضا که یکی از ثمرات انتخابات ریاست جمهوری سال 92 است، تاسیس شد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود در تبیین اصلاح طلبی گفت: اصلاح طلبی به معنای درک مقتضیات زمان و مکان به عنوان رویکرد تعامل مثبت با دیگران است.
حیدری افزود: اصلاح طلبی در مفهوم، خودش را در تعارض با دنیا نمی بیند بلکه صلح طلب است و درموازات با صلح کل دنیا به دنبال منافع ملی کشور است.
نماینده مردم تهران، ری و شمیرانات در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اصلاح طلبان واقع بین هستند و تمام قد پشت روحانی ایستاده‌اند؛ اردوگاه اصلاح طلبان دائم رو به افزایش است.
وی گفت: ما بنابر یک منطق از روحانی حمایت می کنیم و آن این است تا برجام به عنوان دستاورد بزرگ دولت که درسخت ترین شرایط و تحریم ها ما را نجات داد از بین نرود.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری 29 اردیبهشت ماه امسال همزمان با سراسر کشور در آذربایجان شرقی برگزار می شود.
6132/518/6043
خبرنگار: نعمت مرادپور** تنظیم کننده: محمد عزیزی راد** انتشار دهنده: خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.