به گزارش ایرنا، غلام عسگر کریمیان روز دوشنبه در بازدید از مناطق سیل زده جنوب آذربایجان شرقی و روستای چنار در عجب شیر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از ساعات آغازین حاثه و از طریق تماس تلفنی با فرمانده سپاه ناحیه عجب شیر، از روند فعالیت و وضیعت این منطقه خبردار بودیم و در تمامی شهرستان های سیل زده از جمله هشترود، آذر شهر، باسمنج و عجب شیر تمامی پرسنل پای کار آمدند و با تمام توان مشغول امدادرسانی به هموطنان سیبل زده شدند.
وی ادامه داد: درجریان این بازدید مقرر شد تا روحانی و دهیار روستای چنار تمامی کمبودهای خود را از طریق فرمانده سپاه عجب شیر گزارش کند تا امکانات لازم در اختیار سیل زدگان قرار گرفته و نیازهایشان مرتفع شود.
سردار کریمیان با اشاره به اینکه تمام دستگاه ها و تجهیزات مهندسی سپاه که در منطقه مشغول کار و کمک رسانی هستد تا پایان ماموریت در منطقه حضور خواهند داشت.
وی افزود: امیدوارم کار ساخت خانه های تخریب شده روستاییان تا قبل از اتمام فصل کاری به پایان رسد و مسئولان نیز این روستا و مشکلاتش را از یاد نبرند.
در جریان سیل 25 فروردین ماه گذشته در روستای چنار 20 نفر از اهالی جان خود را از دست دادند که تاکنون جسد 19 تن پیدا شده و تلاش برای یافتن جسد کودک 18 ماهه همچنان ادامه دارد.
شهرستان عجب شیر با حدود 85 هزار نفر جمعیت در98 کیلومتری جنوب غربی تبریز، مرکز آذربایجان شرقی واقع است.
خبرنگار: شهرام ناعم وند ** انتشار دهنده: عیسی عطاپور**
3077/7485
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.