به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، محمد ایرانپوریان پس از پیروزی تیمش مقابل استقلال اظهار داشت: شاید موقعیت‌های تیم استقلال نسبت به ما بیشتر بود اما تیم ما بازی خوبی را ارائه کرد و خوشبختانه توانستم به گل برسیم.

وی افزود: به عنوان کوچکترین عضو تراکتورسازی دست هواداران را می‌بوسم و خوشحالم 3 امتیاز بازی را به آنها هدیه کردیم.

مدافع تیم فوتبال تراکتورسازی درباره حواشی انتهای دیدار گفت: تیم استقلال عقب بود و طبیعی است از نظر عصبی به هم بریزد. همین موضوع باعث به وجود آمدن تشنج در انتهای بازی شد. به طور کلی خوشحالم که در این دیدار به پیروزی رسیدیم. تمام تلاشمان را می‌کنیم تا در دیدارهای آینده هم موفق باشیم. اگر شما به تیم‌مان توجه کرده باشید می‌بینید که نصف بازیکنان ما مصدوم هستند. تنها قولی که من می‌توانم بدهم این است که تمام تلاشمان را می‌کنیم که تا یک جام را تقدیم هواداران کنیم.

ایرانپوریان در پاسخ به این پرسش که آیا مصدومیتش جدی است و نیاز به جراحی خواهد داشت، خاطرنشان کرد: نمی‌دانم این صحبت‌ها از کجا نشأت می‌گیرد. من مصدومیت جزئی دارم که باید فیزیوتراپی کنم و با آب‌درمانی حل می‌شود نیاز به جراحی نیست. در طول این مدت بازی‌هایمان نزدیک به یکدیگر بود و نتوانستم استراحت کنم چون تیم تراکتورسازی به من احتیاج داشت.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 624027
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.